search
menu

هتل لیانا مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لیانا مشهد
امکانات عمومی هتل لیانا مشهد
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیانا مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل لیانا مشهد


هتل لیانا مشهد از هتل‌های دو ستاره شهر مشهد است که از امکانات خوبی نیز برخوردار است. این هتل در خیابان امام رضا ۲۳ واقع شده‌است و امکانات خوبی نیز دارد. در صورت رزرو اینترنتی این هتل می‌توانید از طریق سایت‌ها و تورهای گردشگری از تخفیف‌های آن مطلع شوید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نیز می‌توانید سفر راحت‌تری را به مشهد مقدس داشته‌باشید و با توجه به فاصله نسبتا کم فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به اکثر هتل‌های این شهر، رفت و آمد شما نیز به آسانی انجام خواهد گرفت. هتل لیانا مشهد از امکانات خوبی برخوردار است که در ادامه متن به آن‌ها پرداخته می‌شود. بر اساس نظرات مسافرانی که در هتل Liana Hotel Mashhad اقامت داشته‌اند، همگی از برخورد کارکنان و فضای شیک و تمیز هتل رضایت داشته‌اند. ساعت ورود شما به این هتل ۱۴ ظهر و ساعت خروج شما نیز ۱۲ ظهر خواهد بود. می‌توانید در کنار زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع) از جاهای دیدنی مشهد مانند: موزه مردم شناسی، باغ وحش مشهد، آرامگاه نادر شاه افشار و سایر جاهای دیدنی نیز بازدید کنید. در صورت نداشتن وسایل نقلیه، راهنمایی‌های لازم را از پذیرش و کارکنان هتل بخواهید تا سفر به یاد ماندنی و آرامی داشته‌باشید.

امکانات عمومی هتل لیانا مشهد


این هتل قابلیت دسترسی به اینترنت رایگان در لابی بصورت نامحدود را برای مسافران فراهم کرده‌است. در صورت سفر با خودرو شخصی می‌توانید از لابی هتل برای پارک خودرویتان استفاده‌کنید. ظرفیت پارکینگ هتل محدود است. این هتل یک مکان تمیز و مرتب است و خدمات خانه‌داری و نظافت روزانه در آن انجام می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید از اتاق چمدان برای سپردن چمدان‌هایتان استفاده کنید. در جای جای هتل کپسول‌های آتش نشانی قرار داده شده‌است تا از هر حادثه احتمالی بموقع پیشگیری شود. در راهروهای این هتل سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. تهویه مطبوع مناسبی نیز در این ساختمان تعبیه شده‌است. سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز محیطی مناسب برای اقامت مسافران در تمام طول سال را فراهم کرده‌است. جعبه کمک‌های اولیه نیز در بخش‌های عمومی هتل در دسترس است. لابی و پذیرش ۲۴ ساعته هتل می‌تواند به شما کمک کند تا در هر ساعتی از شبانه روز با هتل ارتباط داشته‌باشید. کارکنان هتل نیز بسیار اخلاق مدار و مجرب هستند. صندوق امانات هتل می‌تواند در حفظ و نگهداری وسایل با ارزش و مدارک شما گزینه خوبی باشد. کودکان زیر دو سال اگر از سرویس خواب استفاده نکنند می‌توانند بصورت رایگان در هتل اقامت کنند. دستگاه واکس کفش نیز موجود است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۵۲ واحد در ۶ طبقه است و واحدها تمیز و وسایل آن تقریبا نو است. واحدها دارای چیدمان شیک هستند و هر واحد دارای تلویزیون و تلفن است. چایساز، سشوار، یخچال و تلفن در تمام واحدها وجود دارد. حمام و سرویس بهداشتی نیز در هر واحد وجود دارد. سرویس بهداشتی موجود در واحدها فرنگی و سویس بهداشتی موجود در راهروها ایرانی است. برای افراد معلول نیز واحدهای مخصوصی وجود دارد. اتاق‌ها نیز از تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی برخوردارند. انواع واحدهای اقامتی هتل لیانا مشهد شامل موارد زیر هستند:
• اتاق‌های سه تخت همراه با صبحانه، نهار و شام
• اتاق‌های دو تخته دابل
• اتاق‌های دو تخته دابل شامل صبحانه، نهار و شام
• اتاق‌های سه تخته
• اتاق‌های چهار تخته
• اتاق‌های چهار تخته همراه صبحانه، نهار و شام

رستوران هتل


رستوران هتل در طبقه همکف قرار دارد و ظرفیت ۱۴۰ نفر را دارد. تمام وعده‌های غذایی را می‌توانید در رستوران هتل میل کنید.

فاصله هتل لیانا مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی مشهد: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا حرم مظهر رضوی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع الماس شرق مشهد: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است