search
menu

هتل آپارتمان لبخند مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان لبخند مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان لبخند مشهد
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان لبخند تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان لبخند مشهد


هتل آپارتمان لبخند مشهد یکی از هتل‌های نوساز شهر مشهد است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است و پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر امام هشتم است. از جمله محسنات این هتل می‌توان به فاصله نزدیک و حدودا هشت دقیقه‌ای آن با آن حرم مطهر اشاره کرد. وجود استانداردهای لازم در این هتل از جمله جنبه‌های مثبتی است که مسافران می‌توانند آن را در نظر بگیرند. کادر بسیار مجرب و اخلاق مدار هتل آپارتمان لبخند سبب جذب هر چه بیشتر مسافران برای اقامت در این هتل شده‌است. مسافران و زائران حرم مطهر امام هشتم می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مشهد سفر کنند و اقامت در این هتل آپارتمان را تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان لبخند مشهد


هتل آپارتمان لبخند مشهد از نظر امکانات و خدمات عمومی هتل تقریبا کامل است و در ادامه در رابطه با امکانات این هتل اطلاعات مفصلی ارایه می‌شود. با ورود به هتل می‌توانید در لابی مبله و شیک هتل استراحت کوتاه داشته باشید و امکان دسترسی به اینترنت را در این لابی خواهید داشت. روزنامه نیز به صورت رایگان در لابی وجود دارد. صندوق امانات که از جمله امکانات بسیار مهم در هتل است و نیازی ضروری برای مسافران بشمار می‌رود را در برخی از هتل‌ها می‌توانید مشاهده کنید. هتل پارکینگ ندارد ولی یک پارکینگ کمی با فاصله برای مسافران این هتل آپارتمان در نظر گرفته شده است. از نظر ایمنی نیز می‌توانید با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشید زیرا مجهز به لوازم اطفا حریق و پله‌های اضطراری نیز هست. این هتل در هشت طبقه ساخته شده است و به همین دلیل نیاز به آسانسور برای سهولت در رفت و آمد بین طبقات این هتل چند طبقه وجود دارد.
از جمله خدمات جانبی دیگر میتوان به وجود خدمات کپی، پرینت و کافی نت نیز اشاره کرد. برای سهولت مسافران ترانسفر فرودگاهی نیز در هتل موجود است و این خدمات با هزینه برای مسافران ارایه می‌شود. از نظر خدمات لاندری و خشکشویی نیز هتل امکانات مناسبی را برای مسافران ارایه می‌کند و می‌توانید با پرداخت هزینه لباس‌های تمیز و اوتو شده را در هر زمان که بخواهید در اختیار داشته باشید. نمازخانه برای مسافران بطور مجزا وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


این هتل آپارتمان در هشت طبقه ساخته شده است و دارای ۲۴ واحد اقامتی است که بطور سوییت هستند. از جمله مهمترین امکانات موجود در واحدها اینترنت است. علاوه بر اینترنت اتاق‌ها مجهز به تلویزیون نیز هستند. واحدها بطور مبله هستند و بسیار شیک و دنج هستند. وسایل و امکانات بهداشتی همچون حمام، حوله و سشوار نیز در واحدها قابل مشاهده است. واحدهای اقامتی این هتل مجهز به آشپزخانه و لوازم مورد نیاز در این آشپزخانه مانند یخچال، کتری برقی و سایر لوازم است. سیستم تهویه مطبوع اتاق‌ها نیز هوایی مطبوع را در اتاق‌ها به وجود آورده است.
سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد و در زمستان و تابستان به راحتی می‌توانید دمایی متعادل را در اتاق‌ها تجربه کنید. انواع واحدهایی که می‌توانید رزرو کنید شامل: تمام واحدها یک خوابه هستند که بصورت یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند.

رستوران هتل


هتل آپارتمان لبخند شامل رستوران بسیار تمیزی است که در منوی آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و حتی غذاهای عربی را نیز انتخاب کنید و در کنار خانواده و همراهانتان وعده‌های غذایی بسیار خوشمزه‌ای را میل کنید.

فاصله هتل آپارتمان لبخند تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع زیست خاور: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع الماس شرق: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا سرزمین عجایب: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش وکیل آباد: ۱۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است