search
menu

هتل کوثر مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کوثر مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل کوثر مشهد
انواع اتاق و امکانات اتاق‌های هتل کوثر مشهد
رستوران هتل کوثر مشهد
فاصله هتل کوثر مشهد تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کوثر مشهد


هتل کوثر مشهد یکی از هتل‌های ۲ ستاره شهر مشهد است که تا حرم امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی دارد. هتلی که در سال ۷۴ افتتاح گردیده و فعالیتش را با ۸۰ باب اتاق و به‌عنوان هتل تک‌ستاره آغاز کرده است ولی با گذشت زمان و پیشرفت قابل‌توجه و بهبود سطح کیفی خدمات و امکانات به‌عنوان هتل ۲ ستاره ادامه فعالیت می‌دهد، در این ۲۰ سال سابقه توانسته به یکی از اولویت‌های انتخابی زائران و خریداران بلیط هواپیمای مشهد تبدیل شود. البته بخش دیگری از محبوبیت این هتل مربوط به برخورد حرفه‌ای کارکنان و مهمان‌نوازی آن‌هاست، همچنین اقامتی نسبتاً ارزان را در این هتل تجربه خواهید کرد. هتل کوثر کمی بالاتر از فلکه آب و در جوار بازار رضا واقع‌شده و تنها ۶۰۰ متر تا باب الرضای حرم مطهر فاصله دارد که این مسیر را می‌توانید در عرض ۵ دقیقه طی کنید. برخی از جاهای دیدنی مشهد به‌خصوص بناهای تاریخی مثل گنبد خشتی، خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، موزه مردم‌شناسی مشهد نیز در فاصله بسیار کمی از هتل کوثر مشهد قرارگرفته‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کوثر مشهد


هتل کوثر امکاناتی نظیر رستوران، پارکینگ، اینترنت، اتاق بازی کودکان، آسانسور، غرفه سوغات و سیستم دوربین مداربسته دارد. لازم به ذکر است که اینترنت این هتل تا ۲۵۰ مگابایت اولیه رایگان و بعد از آن با پرداخت هزینه قابل‌استفاده است. اگر به صورت خانوادگی به زیارت امام رضا (ع) می‌روید و در این سفر کودکانی همراه دارید، انتخاب هتل کوثر برایتان عالی خواهد بود، زیرا در این هتل اتاق بازی وجود دارد و کودکان می‌توانند لحظات خوشی را بگذرانند. نمازخانه، خدمات لاندری، نانوایی سنتی، تور گردشگری و ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان از دیگر امکانات و خدمات این هتل به شمار می‌روند. ضمناً ظرفیت پارکینگ این هتل محدود است که باید در هنگام رزرو مسئولین مربوطه را از این موضوع آگاه نمایید که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنید.

انواع اتاق و امکانات اتاق‌های هتل کوثر مشهد


هتل کوثر مشهد در ۳ طبقه بنا شده و واحدهای اقامتی آن به صورت آپارتمان و اتاق‌های متنوعی هستند. این اتاق‌ها با ظرفیت‌ها و نرخ اقامتی مختلفی ارائه می‌شوند. هنگام رزرو هتل کوثر مشهد می‌توانید نسبت به تعداد نفراتتان اتاق‌های ۱ تخته، ۱ تخته فولبرد، دو تخته دوبل، ۲ تخته توئین، ۲ تخته دوبل فولبرد، ۲ تخته توئین فولبرد، ۳ تخته و ۴ تخته و همچنین آپارتمان‌های یک‌خوابه ۴ نفره، یک‌خوابه ۵ نفره و ۲ خوابه ۷ نفره را انتخاب کنید. اتاق‌های هتل کوثر مشهد نسبت به انتظاری که از یک هتل ۲ ستاره می‌توان داشت، زیباتر هستند؛ چه از نظر معماری و چه از نظر دکوراسیون. نظافت اتاق‌ها هم به صورت منظم انجام می‌شود و نورگیری خوبی دارند. امکاناتی نظیر میز، یخچال، مبلمان، تلویزیون، دراور، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و لوازم بهداشتی در آن‌ها گنجانده‌شده‌اند.

رستوران هتل کوثر مشهد


رستوران هتل کوثر در طبقه اول هتل واقع‌شده است. در این رستوران خدمات عالی و غذاهای باکیفیت سرو می‌کنند. این رستوران بزرگ با فضای دل‌نشین همه‌روزه آماده سرویس‌دهی است و شام‌های این رستوران به صورت سلف‌سرویس سرو می‌شوند. کافی‌شاپ هتل نیز در همان طبقه واقع‌شده و کسانی می‌خواهند از منظره شهر لذت ببرند، بهتر است به پشت‌بام هتل سر بزنند.

فاصله هتل کوثر مشهد تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱۰۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۶۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۸۰۰ متر
فاصله تا گنبد سبز: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است