search
menu

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بین المللی کوثر ناب مشهد
اماکن نزدیک به هتل بین المللی کوثر ناب مشهد

درباره هتل بین المللی کوثر ناب مشهد


همه ما می‌دانیم اولین مزیتی که یک هتل خوب در مشهد باید داشته باشد نزدیک بودن آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است که از این بابت هتل بین المللی کوثر ناب مشهد همانند اکثر هتل‌ها دسترسی نزدیک به بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) را دارد. یعنی شما قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن به حرم رفته و زیارت کنید. اما در مورد این هتل ۵ ستاره مجلل باید گفت که نمای آن بسیار باشکوه و عظیم بوده و دارای ۱۲ طبقه و ۱۷۶ واحد اتاق لوکس و مجلل است که کیفیت آن‌ها بسیار بالا بوده و توانسته رضایت تمام مشتریانش را جلب ‌کند. فضای اتاق‌ها بسیار دل‌باز و بزرگ هستند و حتم داریم در آن احساس دلتنگی نخواهید کرد. نوع چیدمان مبلمان، وسایل و ... در داخل سوئیت‌های این هتل جذاب بوده و از رنگ‌های گرم و چشم‌نواز در طراحی داخلی آ‌ن‌ها استفاده شده است.
این هتل 5 ستاره دارای سرویس رایگان حمل‌ونقل از فرودگاه به هتل بوده و اگر از قبل هتل بین المللی کوثر ناب مشهد را رزرو کنید زمانی که به فرودگاه برسید از طرف هتل یک ماشین به دنبال شما آمده و شما را به هتل منتقل می‌کند. چنین به نظر می‌رسد که هدف هتل بین المللی کوثر ناب مشهد، راحتی و آسایش و همچنین جلب رضایت مشتریان است، چرا که علاوه بر سرویس رایگان حمل‌ونقل از فرودگاه به هتل، خدمات رایگان دیگری نظیر سرویس حمل‌ونقل به حرم نیز وجود دارد که هر موقع خواستید برای زیارت به حرم بروید می‌توانید از آن نیز استفاده کنید. با اینکه در بالا هم توضیح دادیم فاصله هتل به حرم بسیار کوتاه است، اما ممکن است بسیاری از مسافران به هر دلیلی امکان پیاده‌روی را نداشته و یا قادر نباشند با پای پیاده به حرم بروند که در چنین شرایطی بهترین راه ممکن استفاده از این سرویس رایگان است. علاوه بر همه این‌ها، هتل بین المللی کوثر ناب مهشد امکانات ویژه‌ای را برای معلولین و افراد ناتوان جسمی قرار داده که آن‌ها هم بتوانند سفر زیارتی خوبی را در این هتل ۵ ستاره تجربه کنند و خاطرات خوبی از سفر به مشهد داشته باشند.
این هتل دارای یک سالن بیلیارد بزرگ و جذاب است که اگر یک بیلیاردباز حرفه‌ای باشید، حتم داریم که اکثر زمان اقامت خود را در این باشگاه بیلیارد سپری خواهید کرد. حتی اگر زیاد در این بازی حرفه‌ای نباشید، باز هم می‌توانید لحظات تکرار نشدنی و پرهیجانی را با بازی بیلیارد تجربه کنید. اما اگر به هر دلیلی احساس دلتنگی کردید می‌توانید به کافی‌شاپ هتل بین المللی کوثر ناب مشهد رفته و ساعات پر از آرامش و سکوت را در آنجا تجربه کنید. هیچ‌چیز نمی‌تواند دل‌چسب‌تر از نوشیدن یک فنجان قهوه خوش عطر و گرم به همراه موسیقی بی‌کلام در فضای خلوت کافی‌شاپ باشد.
رستوران این هتل نیز بسیار مجلل و بزرگ بوده و غذاها به‌قدری باکیفیت و خوشمزه هستند که شما را به‌کلی غافلگیر می‌کنند. تعدادی میز و صندلی به همراه سایبان در فضای باز نیز وجود دارد که می‌توانید هر زمان که خواستید در آنجا نشسته و گرم صحبت با خانواده، دوستان و آشنایان شده و از اقامت خود در هتل بین المللی کوثر ناب مشهد نهایت لذت را ببرید.

اماکن نزدیک به هتل بین المللی کوثر ناب مشهد


فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا فرودگاه بین المللی: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا حرم ورودی صحن جمهوری: ۱ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا مجتمع توریستی پدیده شاندیز: ۴۱ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا موزه مردم‌شناسی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا سرزمین موج‌های آبی: ۱۹ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا رم ورودی خیابان نواب صفوی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا حرم ورودی خیابان شیرازی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا پارک بابا قدرت: ۷ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا پارک وحدت: ۴ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی کوثر ناب مشهد تا آرامگاه خواجه مراد: ۲۴ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است