search
menu

هتل کیان مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کیان مشهد
امکانات کلی هتل کیان مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کیان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کیان مشهد


هتل کیان از هتل های ۳ ستاره شیک و مجهز مشهد است که در سال ۱۳۷۸ افتتاح و در سال ۱۳۸۲ مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. هر ساله میلیون ها زائر به حرم امام رضا (ع) مشرف می شوند و ادای احترام به امام رضا می کنند. این هتل یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا است و به همین دلیل مورد استقبال زائران بسیاری قرار گرفته است. بعد از زیارت می توانید از بازار بزرگ رضا دیدن کنید و سوغاتی های خود را خریداری کنید. همچنین نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری شهر مشهد از جمله پارک کوهسنگی، آرامگاه خواجه ربیع، مرکز خرید خورشید، برج تجاری آلتون و باغ پرندگان باعث جذب مسافران و گردشگران بسیاری شده است. فاصله هتل از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۸.۴ کیلومتر است. موقعیت مکانی مناسب، قیمت مناسب نسبت خدمات ارائه شده و پاکیزگی هتل از جمله دلایل انتخاب این هتل سه ستاره هستند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای مشهد و سفر به این شهر مقدس را داشته باشید، Kian Hotel با امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای ارائه لحظات آرامش بخش به شمار می آید.

امکانات کلی هتل کیان مشهد


هتل مجهز به اتاق و سوئیت با امکانات مناسب بر اساس استانداردهای بین المللی و همچنین یک رستوران عالی و یک کافه در فضایی آرام، محل اقامت دلپذیری را برای میهمانان خود فراهم می کند. لابی هتل با ظرفیت ۱۵۰ نفر، اینترنت و تلفن آماده ارائه خدمات است. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و همچنین سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات تعبیه شده است. وجود سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می کند. هتل کیان دارای ۷ طبقه و ۱۱۳ اتاق با کلیه امکانات رفاهی است.
برای جا به جایی بین طبقات امکان استفاده از آسانسور وجود دارد. همچنین امکاناتی برای افراد معلول در نظر گرفته شده است تا در طول اقامت خود دچار مشکل نشوند. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس شبانه روزی، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. هتل از لحاظ پاکیزگی بسیار تمیز بوده و خدمات نظافتی به صورات روزانه انجام می گیرد. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل مکان هایی به این امر اختصاص داده شده است تا مزاحمتی برای دیگر افراد ایجاد نشود. اقامت کودکان زیر ۳ سال در این هتل رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل کیان دارای ۱۱۳ اتاق و ۳۰۰ تخت است. انواع اتاق های این هتل عبارتند از: اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، آپارتمان یک خوابه و دو خوابه. از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون، تلفن، مبلمان، دراور، یخچال و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب اشاره کرد. همچنین وسایل پخت و پز و چای ساز در اتاق ها موجود است. امکان سر صبحانه نیز در اتاق ها فراهم شده است. اتاق ها دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بوده و امکاناتی مانند حوله، دمپایی و شامپو نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

رستوران هتل


رستوران تمیز و مرتب هتل کیان با ظرفیت ۲۰۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و با کیفیت آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. صبحانه، ناهار و شام با منوی انتخابی در دسترس هستند.

فاصله هتل کیان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مدرسه عباسقلی خان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا طرقبه: ۲۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است