search
menu

هتل خورشید هشتم کوثر مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خورشید هشتم کوثر مشهد
امکانات عمومی هتل خورشید هشتم کوثر مشهد
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل خورشید هشتم کوثر مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل خورشید هشتم کوثر مشهد


هتل خورشید هشتم کوثر مشهد هتلی پنج ستاره در شهر مشهد است که به تازگی و در ۱۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ افتتاح شده‌است. این هتل یک هتل لوکس است که ساختمان بسیار شیک و مجللی دارد. نمای ساختمان ابهت خاصی را به هتل بخشیده‌است. هتل خورشید هشتم کوثر مشهد هتلی است که در هفته دولت افتتاح شده‌است و دارای طبقات تجاری نیز هست و بخش‌های مختلف آن در حال تکمیل شدن است. امکانات متعدد آن در ادامه متن آمده‌است. شما می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیمای مشهد بصورت هوایی به این شهر سفر کنید و از جاهای دیدنی مشهد مانند: موزه آستان قدس رضوی، پارک کوه سنگی، مسجد گوهرشاد، باغ پرندگان مشهد و ... دیدن کنید و بعبارتی هم زیارت و هم سیاحت کنید. فاصله هتل khorshidhashtomkosar تا فرودگاه بین المللی مشهد ۱۰.۳ کیلومتر است. این هتل بیشتر با هدف ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ساخته شده‌است. از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل در فاصله نزدیک و حدود ۷۰ کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. هتل دارای ۱۱ طبقه است که ۶ طبقه از آن واحدهای اقامتی و ۵ طبقه از آن واحدهای خدماتی و پارکینگ است. از جذابیت‌های دیگر هتل این است که واحدهای آن به سمت حرم مطهر است. امکانات موجود در هتل در ادامه متن آمده‌است.

امکانات عمومی هتل خورشید هشتم کوثر مشهد


هتل دارای ساختمان جدید الاحداث است و تمام لوازم و بخش‌های آن تازه و نو هستند. نظافت هتل بخوبی انجام می‌شود و همین مورد بر جذابیت‌های آن افزوده‌است. استخر موجود در هتل نیز در حال تکمیل شدن است و بزرگی آن جوابگوی مسافران بیشمار این مجموعه است. از موارد چشمگیر دیگر هتل خورشید هشتم کوثر مشهد می‌توان به وجود اینترنت رایگان وای فای در تمام بخش‌های هتل اشاره کرد که امکان برقراری ارتباط را تسهیل ساخته‌است. اگر ورزشکار هستید بهتر است با خیال راحت این هتل را انتخاب کنید زیرا ورزشگاه نیز در این هتل وجود دارد که دستگاههای ورزشی آن استاندارد و به روز هستند. برای رفتن به حرم مطهر نیز می‌توانید از سرویس‌های تعبیه شده در هتل استفاده کنید و به راحتی به برای زیارت به حرم بروید. در صورت نیاز برای شستشوی لباس‌هایتان می‌توانید از لاندری و خشکشویی نیز استفاده کنید. هتل علاوه بر باشگاه ورزشی دارای استخر نیز هست و شما می‌توانید از این امکانات استفاده کنید تا اقامت بهتری را داشته‌باشید. از سایر موارد موجود در هتل وجود سالن همایش و اجتماعات است. یک عدد نانوایی نیز در هتل وجود دارد که نانوایی سنتی است و در صورت نیاز می‌توانید نان مورد نیاز خود را از آن استفاده تهیه کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل خورشید هشتم کوثر مشهد نیز از امکانات خوبی برخوردار هستند و نحوه چینش و دکوراسیون واحدها طوری است که شما می‌توانید اقامت آسوده‌ای را در آن تجربه کنید. تمام واحدها دارای تلویزیون با صفحه تخت هستند و علاوه بر موارد گفته شده اینترنت نیز در تمام واحدها وجود دارد. تخت‌های راحت و مرتبی در تمام واحدها وجود دارد که درجه یک هستند. در کنار تخت‌ها تلفن و چراغ خواب نیز وجود دارد. واحدها دارای چشم انداز حرم مطهر هستند و همین مورد برای افرادیکه هدف اصلی سفرشان زیارت است می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• اتاق کینگ دو نفره
• اتاق توئین
• اتاق تریپل
• اتاق دلوکس دو تخته
• اتاق دلوکس سه تخته
• سوئیت جونیور
• سوئیت جونیور همراه با خواب مستر

رستوران هتل


هتل دارای رستوران شیک و بزرگی است که جوابگوی تمام وعده‌های غذایی مسافران می‌باشد.

فاصله هتل خورشید هشتم کوثر مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی مشهد: ۱۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است