search
menu

هتل خاور مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خاور مشهد
موقعیت مکانی هتل خاور
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل خاور
امکانات اتاق های هتل خاور
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل خاور
دلایل انتخاب هتل خاور مشهد
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل خاور مشهد


اگر به دنبال هتل ارزان و مقرون به صرفه ای در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) می گردید، حتما هتل خاور مشهد را در اولویت های انتخابی خود قرار دهید. این هتل ۲ ستاره هم از موقعیت مکانی ایده آلی بهره مند است و هم به همت سابقه و تجربه طولانی مدت در زمینه هتلداری، اقامتی آرام و آسوده را برای خریداران بلیط هواپیما مشهد رقم می زند.

موقعیت مکانی هتل خاور


معمولا کسانی که به قصد زیارت از حرم مطهر رضوی بلیط هواپیما مشهد خریده باشند در یکی از هتل های بلوار امام رضا و نزدیک به میدان فلکه آب مشهد اسکان می کنند تا بتوانند با پیاده روی خود را به حرم برسانند. هتل خاور هم حدود ۹۰۰ متر با این میدان فاصله دارد و بعد از چند دقیقه پیاده روی می توان خود را به باب الرضا رساند. هتل خاور در مجاورت مرکز خرید خاور واقع شده، جایی که معمولا زائران مشهد سوغاتی های سفرشان را از آنجا تهیه می کنند. ضمنا از هتل خاور تا فرودگاه مشهد ۲۰ دقیقه و تا راه آهن ۱۰ دقیقه با خودرو راه است و این در حالی است که زائران می توانند با ۱۰ دقیقه پیاده روی خود را به درب حرم برسانند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل خاور مشهد اولین بار در سال ۱۳۵۷ افتتاح شد ولی برای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش بارها دستخوش تغییرات واقع شده و آخرین به روز رسانی آن مربوط به سال ۱۳۹۷ است. البته برترین مزیت این هتل بهره مندی از کادری مجرب و متعهد است که تمام تلاششان را برای جلب رضایت مهمانان انجام می دهند. این هتل دارای اینترنت، رستوران و آسانسور است اما اگر با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده اید، باید بدانید که هتل خاور مشهد پارکینگ ندارد.

انواع اتاق های هتل خاور


این هتل ۶ طبقه در ۴۸ واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند و این واحدها شامل اتاق های دوتخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند. اتاق های پنج تخته فولبردش قابلیت افزایش ظرفیت تا ۲ نفر را دارند و گفتنی است که تمامی واحدهای این هتل از فضای بزرگ و نورگیری برخوردارند و کف همه آن ها موکت شده است.

امکانات اتاق های هتل خاور


گرچه اتاق های هتل خاور طراحی و دکوراسیون ساده ای دارند اما هر آنچه برای رفاه و آسایش بدان نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار می گیرد. میز کار، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام تلفن، یخچال و مینی بار از جمله امکاناتی است که در اتاق های هتل خاور گنجانده شده است.

گزینه های صرف غذا


با اقامت در هتل خاور مشهد می توانید صبحانه های خود را در اتاقتان میل کنید و برای صرف وعده های دیگر به رستوران هتل بروید. رستوران این هتل نسبتا بزرگ است و قادر است در محیطی دلنشین و باصفایش از ۱۵۰ نفر پذیرایی کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل خاور


با رزرو هتل خاور مشهد می توانید از خدماتی همچون خدمات تهیه بلیط ، تاکسی سرویس، خدمات تور و پذیرش ۲۴ ساعته بهره مند شوید. از دیگر امکانات این هتل می توان به نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، دستگاه واکس کفش و دستگاه خودپرداز اشاره داشت. ضمنا لابی هتل خاور ظرفیت ۵۰ نفری دارد.

دلایل انتخاب هتل خاور مشهد


موقعیت مکانی مناسب
قیمت ارزان و مقرون به صرفه

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل خاور مشهد تا پارک میرزا کوچک خان: ۵۰۰ متر
فاصله هتل خاور مشهد تا بازار رضا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل خاور مشهد تا باب الرضا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل خاور مشهد تا موزه مردم شناسی مشهد: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل خاور مشهد تا مصلی قدیمی مشهد: ۳.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است