search
menu

هتل کاکتوس مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاکتوس مشهد
امکانات عمومی هتل کاکتوس مشهد
اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل کاکتوس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کاکتوس مشهد


هتل کاکتوس مشهد جزو هتل‌های مشهور و پر رفت‌وآمد دو ستاره بوده و در طول سال از مسافران و زائران زیادی میزبانی می‌کند. با توجه به این‌که هتل کاکتوس در محل خوبی از شهر مشهد واقع‌شده است، بنابراین دسترسی آسانی به حرم مطهر امام رضا خواهید داشت و همین امر در جلب مسافران نقش زیادی دارد. علاوه بر حرم، با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد به جاهای دیدنی و تاریخی و مراکز خرید نیز دسترسی راحتی خواهید داشت. پس اگر به دنبال محل مناسبی برای اقامت در شهر مشهد هستید، پیشنهاد ما انتخاب هتل کاکتوس مشهد است. هتل کاکتوس دارای ۵ طبقه و ۴۰ باب واحد اقامتی است که با امکانات رفاهی خوب و مناسب رضایت مسافران را کسب می‌کند. این هتل از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تقریباً می‌توان گفت جزو هتل‌های نوساز به شمار می‌رود. هتل کاکتوس تا فرودگاه بین‌المللی مشهد حدوداً ۸ کیلومتر فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از تاکسی‌های فرودگاهی بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی هتل کاکتوس مشهد


در هنگام ورود با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. در لابی این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای بهره‌مند شوید که البته استفاده از آن شامل هزینه جداگانه است. برای رفت‌وآمد در میان طبقات نیز می‌توانید از آسانسور تعبیه‌شده استفاده کنید. همچنین در لابی برای سرگرمی مسافران تلویزیون تعبیه‌شده است. همچنین خدماتی نظیر خدمات خانه‌داری، سیستم اعلام حریق و سرویس بهداشتی ایرانی در هر یک از طبقات دایر شده‌اند. خدمات لاندری، اینترنت و فکس در لابی این هتل ارائه می‌شوند. پارکینگ مجموعه نیز دایر بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را به پارکینگ بسپارند. در صورت نیاز به پول نقد یا خدمات بانکی می‌توانید از دستگاه خودپرداز موجود در لابی استفاده کنید.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در داخل هتل کاکتوس مشهد عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. بر اساس ظرفیت اتاق‌ها برای نفر اضافی ظرفیت وجود ندارد. با توجه به قوانین رایج در این هتل زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بنابراین در زمان خرید اینترنتی بلیط هواپیما به ساعت پروازتان دقت داشته باشید تا در فرودگاه معطل نشوید. از قوانین پرداخت این هتل می‌توان چنین اشاره کرد که برای میهمانان تا ۲ سال رایگان، میهمانان ۲ تا ۷ سال نیز به صورت نیم‌بها و برای بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می‌گردد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به یخچال، تلویزیون، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل کاکتوس مشهد دارای ظرفیت ۸۰ نفری بوده و انواع غذاهای ایرانی و محلی را در زمان وعده‌های غذایی ارائه می‌دهد. وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس و وعده‌های ناهار و شام نیز به صورت منوی انتخابی سرو می‌شود. همچنین کافی‌شاپ موجود در این هتل نیز به صورت شبانه‌روزی دایر بوده و آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

فاصله هتل کاکتوس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۳۰۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۸۷۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج‌های آبی: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است