search
menu

هتل کاج مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاج مشهد
امکانات عمومی هتل کاج مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاج مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کاج مشهد


هتل کاج یکی از هتل‌های مشهد است که جزو هتل‌های اقتصادی ۲ ستاره تاپ بوده و در خارج از محدوده ترافیک در خیابان امام خمینی، بین خیابان امام خمینی ۱۳ و ۱۵ واقع‌شده است. این هتل با ۴ طبقه و ۲۷ اتاق و با توجه به قیمت پایین، محیط تمیز و امکانات خوب در طول سال زائران و مسافران زیادی برای اقامتشان هتل کاج را انتخاب می‌کنند. هتل کاج نزدیک به حرم بوده و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس است، همچنین می‌توانید با بهره‌مندی از تاکسی‌سرویس یا سرویس رفت‌وبرگشت به حرم بروید. با توجه به اینکه این هتل در خارج از محدوده ترافیک واقع‌شده است، بنابراین دیگر شاهد ترافیک و ممنوعیت نخواهید شد و دسترسی به تمامی نقاط شهر آسان خواهد بود. فاصله این هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حدوداً ۴ کیلومتر است. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی شهر مشهد مانند خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، موزه آستان قدس رضوی، پارک ملت مشهد، پارک کوهسنگی و چندین جای دیگر بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل کاج مشهد


هتل کاج مشهد با امکانات متنوع خود در هرچه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از سرویس رفت‌وبرگشت به حرم مطهر امام رضا، گشت تفریحی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت رایگان و محدود در لابی، امکانات ویژه مانند آسانسور مخصوص برای حمل ویلچر و اتاق مخصوص برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند تا به راحتی ویلچر را به هر طبقه و اتاق که مایل باشند ببرند. تمامی این امکانات سبب می‌شود تا اقامت خوبی را تجربه کنید و از این‌که این هتل را در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید، پشیمان نخواهید شد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد. هتل کاج مشهد دارای پارکینگ بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال می‌کنند و در هرچه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر لاندری بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل کاج مشهد تنوع اتاق زیاد است و مسافران با خیال راحت می‌توانند نسبت به تعداد نفراتشان اتاق موردنظر را انتخاب کنند. انواع اتاق‌های موجود عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق‌ سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق شش تخته. در داخل اتاق‌های هتل کاج مشهد امکاناتی نظیر تلویزیون، مبلمان، یخچال، جاکفشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... ارائه می‌شوند. در تمامی اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسبی ارائه می‌شود و همین موارد سبب می‌شود تا میهمانان اقامت خوبی را تجربه کنند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و برای ۳ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای بالای ۵ سال به‌طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


در هتل کاج مشهد رستوران بی‌نظیری دایر گشته که با کیفیت خوب و فضای پاکیزه و نحوه پذیرایی مسافران موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد و مسافران برای سرو وعده‌های غذایی می‌توانند به این رستوران رفته و وعده صبحانه را به صورت بوفه‌ای، نهار را به صورت سینی و شام را به صورت منوی انتخابی از منوی غذاهای متنوع و با کیفیت سفارش دهند.

فاصله هتل کاج مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادری: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ظروف: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است