search
menu

هتل ایران زمین مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل ایران‌زمین مشهد
امکانات عمومی هتل ایران‌زمین مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایران‌زمین مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره ‌هتل ایران‌زمین مشهد


هتل ایران‌زمین مشهد جزو هتل‌های سه ستاره در شهر مشهد است که در سال ۱۳۹۳ مورد بهره‌برداری قرارگرفته است. هتل ایران‌زمین مشهد دارای ۶ طبقه و ۹۰ واحد اقامتی است که همگی منطبق بر آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری طراحی و تجهیز شده‌اند. نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر مانند بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، خانه تاریخی توکلی و خانه تاریخی داروغه و چندین جای دیگر از اصلی‌ترین مزایای اقامت در این هتل به شمار می‌رود. نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) نیز موجب شده تا مسافران و زائران با چند دقیقه پیاده‌روی بتوانند خود را به آستان مقدس برسانند.

امکانات عمومی هتل ایران‌زمین مشهد


پذیرش هتل ایران‌زمین مشهد به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و آماده میزبانی از زائران گرامی هستند. در لابی این هتل برای ۲۰ میهمان ظرفیت وجود دارد و از اینترنت وای فای رایگان به‌صورت محدود می‌توانید در لابی هتل بهره‌مند شوید. پارکینگ این مجموعه نیز رایگان بوده و با ظرفیت ۳۰ خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور وجود دارد و اینکه در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به ارائه بلیط جاذبه‌های دیدنی و تور گردشگری برای گشت‌وگذار در لابی دایر شده است. برای مسافرانی که معلولیت دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. دستگاه واکس کفش نیز در ورودی هتل قرار داده‌شده است. برای آن دسته از مسافرانی که تا زمان فرارسیدن ساعت پروازشان زمان وجود داشته باشد، با خیال راحت می‌توانند وسایل و چمدان‌هایشان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارند و به زیارت امام رضا بروند. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل ایران‌زمین عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت پنج نفره رویال و سوئیت پنج نفره فولبورد. هیچ‌یک از واحدهای اقامتی موجود در این هتل ظرفیت اضافی نداشته و باید در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل نسبت به تعداد نفرات و ظرفیت اتاق موردنظر توجه داشته باشید. ازجمله امکانات رفاهی در تمامی اتاق‌های هتل ایران‌زمین مشهد می‌توان به یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، مبلمان، روم سرویس، مینی بار با هزینه، آب رایگان، صندوق امانات، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. تلویزیون اتاق‌‌ها امکان پخش فیلم از شبکه داخلی را دارد و مسافران می‌توانند در اوقات فراغت خود از برنامه‌های متنوع آن بهره‌مند شوند. با توجه به اینکه هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است، برای کودکان بین ۳ تا ۵ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود و برای افراد بالای ۵ سال به‌طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت رایگان در هتل ایران‌زمین مشهد سرو می‌شود. افراد می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی نیز به رستوران هتل مراجعه کنند که این رستوران با ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ مسافر را به‌صورت هم‌زمان دارد. کافی‌شاپ هتل نیز با ارائه انواع نوشیدنی‌ و خوراکی گزینه مناسبی برای صرف میان وعده است.

فاصله هتل ایران‌زمین مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۹۵۰ متر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا گنبد خشتی: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی : ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است