search
menu

هتل آپارتمان ایلیا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل آپارتمان ایلیا مشهد
معرفی اتاق ها و امکانات موجود
رستوران کافی شاپ هتل آپارتمان ایلیا مشهد
سایر امکانات و خدمات هتل آپارتمان ایلیا مشهد
فاصله هتل آپارتمان ایلیا مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر
هتل آپارتمان ایلیا مشهد


اگر شما از جمله کسانی هستید که برای خرید بلیط هواپیمای آنلاین و سفر به مشهد برنامه‌ریزی می‌کنید، لطفا کمی دست نگه دارید. همانطور که اطلاع دارید هتل‌ها و مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری متنوعی در شهر مشهد مشغول به فعالیت هستند. انتخاب هتل مناسب برای اقامت در میان این همه تنوع کمی سخت است. ما در این مطلب قصد داریم تا هتل آپارتمان ایلیا مشهد را به شما معرفی نماییم. امیدواریم با این معرفی کمکی کوچک برای انتخاب بهتر به شما کرده باشیم.

معرفی هتل آپارتمان ایلیا مشهد


هتل آپارتمان ایلیا مشهد یکی از هتل‌های تازه تاسیس شده در این شهر محسوب می‌شود. هتل آپارتمان ایلیا مشهد در سال ۱۳۹۱ در خیابان امام رضا ۲۴، کوچه مظفری، پلاک ۱۱۰ جهت خدمات رسانی به زائران گرامی امام رضا (ع) افتتاح گردیده است. هتل آپارتمان ایلیا مشهد که یکی از هتل آپارتمان‌های خوب در سطح مشهد است دارای امکانات مطلوبی است که از نظر قیمتی هم منصفانه است. هتل آپارتمان ایلیا مشهد موقعیت مکانی خوبی دارد و به جاهای دیدنی مشهد از جمله بازارهای ۱۷ شهریور، باغ خونی، درخت چنار قدیمی مشهد نزدیک است.
از بهترین مزایای هتل آپارتمان ایلیا مشهد می‌توان به؛ دسترسی آسان به مراکز تجاری و خرید، فرودگاه، راه آهن و ترمینال مسافربری اشاره کرد. هتل آپارتمان ایلیا ساختمانی پنج طبقه و ۲۸ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده برای خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز است. همچنین هتل آپارتمان ایلیا مشهد در فاصله بسیار کمی از باب الرضا و صحن جامع رضوی واقع شده است.

معرفی اتاق ها و امکانات موجود


اتاق‌های هتل آپارتمان ایلیا مشهد (Ilia Apartment Hotel) در طبقات یک تا پنج پراکنده هستند. از نظر تنوع اتاق‌ها به اتاق دو تخته، سوئیت ۳ تخته، اتاق ۳ تخته فولبرد و آپارتمان یک خوابه ۵ تخته دسته‌بندی شده است. صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، کمد لباس، تلفن در اتاق، حمام با لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش برخی از امکانات موجود در واحد‌های اقامتی هتل آپارتمان ایلیا مشهد هستند.

رستوران کافی شاپ هتل آپارتمان ایلیا مشهد


هتل آپارتمان ایلیا مشهد رستورانی بسیار زیبا و فوق العاده شیک با ظرفیت حدود ۶۰ نفر را دارد. جالب است بدانید که رستوران هتل آپارتمان ایلیا با طراحی خاصی چیده شده است. در رستوران هتل آپارتمان ایلیا مشهد غذاهای ایرانی با کیفیتی عالی طبخ می‌شوند و به‌صورت منوی انتخابی به میهمانان سرو می‌شود.
کافی‌شاپ هتل آپارتمان ایلیا مشهد هم با انواع نوشیدنی‌های داغ و خنک و دسر های شکلاتی و ساده بین المللی پذیرای میهمانان گران‌قدر است.

سایر امکانات و خدمات هتل آپارتمان ایلیا مشهد


امکانات و خدمات مناسبی برای راحتی و آسایش مهمانان در نظر گرفته شده است که از این میان میخانه مسافر هورامی‌توان به؛ اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، پارکینگ، لابی، آسانسور، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات برای معلولین، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی و اینترنت در لابی اشاره کرد.
همچنین از نظر سنجی که از مهمانان هتل آپارتمان ایلیا مشهد انجام شده است، نظافت و تمیزی هتل در سطح بسیار مطلوب و رضایت بخش بود. این مورد هم از مزیت‌های هتل آپارتمان ایلیا مشهد محسوب می‌شود.

فاصله هتل آپارتمان ایلیا مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله هتل تا بازار تاریخی ضامن مشهد تقریبا: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه تاریخی ملک مشهد : ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تا نگارخانه مشهد: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت مشهد: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوهسار مشهد: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آفتاب مشهد: ۷٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است