search
menu

هتل آپارتمان حجاب مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان حجاب مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان حجاب مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل

درباره هتل آپارتمان حجاب مشهد


هتل آپارتمان حجاب یکی از هتل‌های مشهد است. این هتل جزو محل‌های اقامت خوب در شهر مشهد بوده و در طول سال آماده میزبانی از مسافران زیادی است. همچنین مسافران و زائران با انتخاب این هتل می‌توانند به حرم مطهر امام رضا، مراکز خرید و جاهای دیدنی مانند آرامگاه نادری، پارک کوهسنگی، باغ وحش مشهد، موزه آستان قدس رضوی دسترسی آسانی داشته باشند، زیرا در خیابان امام رضا ۵ واقع‌شده و تا حرم حدوداً ۱۰ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت. در هتل آپارتمان حجاب امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است و همه مسافران بعد از اقامتشان احساس رضایت خواهند کرد. در حالت کلی در این هتل برای ۹۰ مسافر ظرفیت وجود دارد. دسترسی به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بسیار آسان بوده و مسافت بین هتل تا فرودگاه حدوداً ۸ کیلومتر است.

امکانات عمومی هتل آپارتمان حجاب مشهد


در بدو ورود به این هتل آپارتمان با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته از مسافران استقبال کرده و در بهتر شدن اقامتشان تلاش می‌کنند. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی و معلولیت دارند، امکانات رفاهی مناسبی در هتل حجاب فراهم گردیده شده است. همچنین در این هتل اقامت برای سالمندان و کودکان در نظر گرفته‌شده است. بر اساس قوانین رایج در این هتل ورود حیوانات خانگی ممنوع اعلام‌شده است. پرسنل در هتل آپارتمان حجاب کارآزموده بوده و در بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. در این هتل آپارتمان می‌توانید از خدماتی نظیر لاندری بهره‌مند شوید. در لابی این هتل اینترنت وای فای ارائه می‌شود. برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی این هتل بهره‌مند شوید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


در هتل حجاب ۱۶ واحد اقامتی وجود دارند که عبارت‌اند از سوئیت‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته. در هنگام رزرو این هتل نسبت به تعداد نفرات و ظرفیت واحدها دقت داشته باشید، زیرا هیچ‌یک از واحدهای اقامتی دارای ظرفیت اضافی نیستند. برای اقامت در هتل باید به ساعت ورود و خروج دقت داشته باشید. زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۱ صبح است، بدین‌جهت بهتر است در هنگام برنامه‌ریزی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل دقت کافی به ساعت و زمان داشته باشید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل واحدهای اقامتی باید مسافران این مورد را رعایت کنند. در داخل اتاق‌ها حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. همچنین در داخل واحدها می‌توانید از خدماتی نظیر یخچال، آشپزخانه، مبلمان، تلویزیون و تلفن بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل آپارتمان حجاب در زمان وعده‌های غذایی انواع غذاهای ایرانی، محلی و فست فودی را برای مسافران سرو می‌کند. همچنین کافی‌شاپ نیز در لابی این هتل آپارتمان دایر شده و انواع نوشیدنی و خوراکی ارائه می‌شوند.
فاصله هتل آپارتمان حجاب مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۸۰۰ متر
فاصله تا بازار رضا: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است