search
menu

هتل آپارتمان هدایت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان هدایت مشهد
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان هدایت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان هدایت مشهد


از جمله هتل آپارتمان خوب و مناسب یک ستاره در شهر مقدس مشهد که فاصله کمی هم تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد، هتل آپارتمان هدایت مشهد است. هتل آپارتمان هدایت مشهد در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده و امکانات رفاهی و خدمات مناسب و مقرون به صرفه برای مهمانان فراهم آورده است. مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد را برای گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی مشهد، اماکن زیارتی مشهد و ... خریداری می کنند، می توانند با اقامت در این هتل آپارتمان به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند. کارکنان هتل آپارتمان هدایت مشهد (Hedayat Mashhad Apartment Hotel) بسیار خوش برخورد، کاردان و زحمتکش هستند و سعی دارند رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی هتل


در هتل آپارتمان هدایت مشهد امکانات متعددی برای رفاه و آسایش مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به مشهد سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۱۲ خودرو برای پارک ماشین شان استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو و پیدا کردن جا پارک مناسب نگرانی نداشته باشند. مهمانان می توانند از اینترنت وای فای هتل با پرداخت هزینه معین استفاده نمایند. لابی هتل آپارتمان با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، روزنامه، تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی به سوالات و نیازهای مهمانان پاسخ می دهد. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، مینی بار (با هزینه) و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل صبور و با حوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

امکانات تفریحی هتل


یک استخر سرپوشیده و جکوزی در هتل آپارتمان هدایت مشهد وجود دارد که برای استراحت و رفع خستگی روزانه مکان بسیار خوبی است. مهمانان می توانند از طریق هماهنگی با پذیرش از استخر هتل برای شنا و آب تنی استفاده کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان هدایت مشهد در ۶ طبقه ساخته شده و دارای ۱۶ باب اتاق و ۸۰ تخت است. مهمانان می توانند از میان اتاق های متنوع و متعدد هتل، اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان شامل واحدهای یک خوابه دو نفره، واحد یک خوابه سه نفره، واحد یک خوابه چهار نفره و واحد یک خوابه پنج نفره هستند. اتاق ها دکوراسیون و چیدمان زیبا و دل‌باز دارند و امکانات فراهم شده در آن ها به روز و مناسب هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. در تمام طبقات هتل پله اضطراری و سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند.
وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان، کوچه و محوطه هتل تشکیل می دهد. در همه اتاق ها امکانات رفاهی چون مبلمان، میز، یخچال، دراور، آباژور، کمد لباس، تلفن، تلویزیون با شبکه های خبری و استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (فن کوئل)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی، حمام) فراهم گشته اند. برخی اتاق ها دارای آشپزخانه های کوچک هستند که امکاناتی چون کابینت، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی دارند. مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه می توانند داخل واحدشان آشپزی کنند. اقامت در این اتاق ها راحت است و مهمانان خود را همچون در خانه خودشان احساس می کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت بر ای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


یک رستوران در هتل وجود دارد که در وعده های اصلی به خصوص صبحانه خوراکی ها و نوشیدنی ها متنوع و خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می کند. یک کافی شاپ نیز برای استراحت و صرف نوشیدنی ها و میان وعده های خوشمزه در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل آپارتمان هدایت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد:۱ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۴٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است