search
menu

هتل آپارتمان حاتم مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان حاتم مشهد
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان حاتم مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان حاتم مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان حاتم مشهد


هتل‌آپارتمان حاتم در چهارراه شهدا و در نزدیک خیابان شیرازی شهر مشهد واقع‌شده است. این هتل‌آپارتمان جزو محل‌های اقامت مقرون به صرفه به شمار می‌رود. همچنین این هتل‌آپارتمان یکی از اقامتگاه‌های نزدیک به حرم در میان هتل‌های مشهد است. هتل‌آپارتمان حاتم با تعداد دارای ۶ طبقه و ۲۹ اتاق است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و از مسافران و زائران سراسر کشور استقبال می‌کنند. در جهت بهبود ارائه خدمات در سال ۱۳۹۹ موردبازسازی قرارگرفته است. فاصله این هتل‌آپارتمان تا فرودگاه هاشمی نژاد حدوداً ۲۵ دقیقه است که برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. موقعیت جغرافیایی این هتل‌آپارتمان بسیار مناسب است و در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم امام رضا دسترسی داشته باشید که همین امر سبب جلب رضایت زائران شده و در هنگام رزرو بلیط هواپیما به فکر رزرو این هتل هستند. برای خرید سوغاتی در شهر مشهد نیز با اقامت در هتل‌آپارتمان حاتم مشهد می‌توانید دسترسی آسانی به بازار رضا و بازار مرکزی داشته باشید و خرید کنید. از جمله جاهای دیدنی مشهور و نزدیک به این هتل‌آپارتمان عبارتند از آرامگاه نادرشاه که ۶۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و اینکه با ۱۰ رانندگی به پارک کوهسنگی و با ۳۰ دقیقه به طرقبه و چالیدره خواهید رسید که بازدید از جاذبه‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. علاوه بر این‌ها، با اقامت در هتل‌آپارتمان حاتم مشهد می‌توانید به ایستگاه اتوبوس و مترو شهدا و ایستگاه مترو سعدی با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی دسترسی داشته باشید که از این طریق می‌توانید از جاهای مختلف شهر بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان حاتم مشهد


خدمات خانه‌داری جزو امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل است. برای رفتن به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است. همچنین اینترنت وای فای در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که باید بابت استفاده از این اینترنت هزینه مجزا پرداخت کنید. برای سپردن وسایل گرانبهای خود صندوق امانات وجود دارد. همچنین تلویزیون، لباسشویی، خدمات تور گردشگری و تهیه بلیط، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار و اتاق چمدان جزو امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل هستند. به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید انواع خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. پارکینگ این مجموعه نیز رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که از طریق ماشین شخصی عازم شهر مشهد می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان به صورت آپارتمان‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند که با قیمت مناسب در هتل‌آپارتمان حاتم اقامتی راحت برای مسافران فراهم می‌کنند. از جمله امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به کمد لباس، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، مبلمان، حمام اختصاصی، تختخواب‌های استاندارد اشاره کرد. با توجه به این‌که زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ است، بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد این مورد را در نظر داشته باشید. برای افزایش ظرفیت در تمامی واحدهای اقامتی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل‌آپارتمان انواع غذاهای ایرانی و محلی را به صورت منویی به مسافران ارائه می‌دهند. همچنین در کافی‌شاپ موجود در لابی این هتل نیز می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل‌آپارتمان حاتم مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادری: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است