search
menu

هتل حدیث مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل حدیث مشهد
امکانات عمومی هتل حدیث مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل حدیث مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل حدیث مشهد


هتل حدیث یکی از هتل‌های اقتصادی و باکیفیت مشهد به شمار می‌رود. هتل حدیث دارای ۷ طبقه و ۷۲ اتاق است و در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. این هتل که به تازگی بازسازی اساسی شده، دارای خدمات رفاهی و کیفیت قابل قبولی در میان هتل‌های میان‌رده مشهد است. با توجه به اینکه این هتل در خیابان امام رضا واقع‌شده، بنابراین دسترسی به حرم مطهر امام رضا نیز آسان بوده و مسافت ۲.۵ کیلومتری در عرض ۱۰ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی شهر مشهد بازدید کنید، برخی از این جاهای دیدنی عبارت‌اند از موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، موزه نادری و پارک کوهسنگی. ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی نیز در نزدیکی هتل حدیث قرار دارند و دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان می‌کنند. برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه مجزا استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل حدیث مشهد


در لابی این هتل برای ۳۰ نفر ظرفیت وجود دارد و میهمانان در هنگام ورود به هتل با پذیرش روبرو می‌شوند که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. پارکینگی نیز در محوطه این هتل دایر شده و برای ۱۸ خودرو ظرفیت رایگان وجود دارد. در لابی این مجموعه می‌توانید از اینترنت نامحدود بهره‌مند شوید. دسترسی به تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی نیز در لابی بهره‌مند شوید. اتاق چمدان نیز محلی برای نگهداری وسایل و چمدان‌های مسافران هتل حدیث است. در لابی دستگاه واکس کفش تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در این هتل استفاده کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل حدیث مشهد عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، آپارتمان یک خوابه پنج نفره. واحدهای اقامتی دلباز بوده و اقامتی مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد. واحدهای اقامتی در این هتل ظرفیت اضافی ندارند، بنابراین بهتر است در هنگام رزرو به تعداد نفرات و ظرفیت اتاق موردنظرتان دقت داشته باشید. در داخل واحدها می‌توانید از خدماتی نظیر یخچال، مبلمان، میزتحریر، کمد لباس، آب رایگان، روم سرویس، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید. بر اساس قوانین این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان، برای کودکان ۲ تا ۶ سال به صورت نیم‌بها و برای بالای ۶ سال کامل دریافت می‌شود.

رستوران هتل


در رستوران موجود در هتل حدیث مشهد ظرفیت برای ۱۰۰ نفر وجود دارد و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی در وعده‌های غذایی مختلف سرو می‌شوند.

فاصله هتل حدیث مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است