search
menu

هتل آپارتمان هادی مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان هادی مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان هادی مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان هادی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان هادی مشهد


هتل آپارتمان هادی در محله دانش مشهد واقع شده و از هتل‌های ارزان قیمت نزدیک حرم به شمار می‌آید. آستان قدس رضوی به عنوان یکی از باشکوه‌ ترین اماکن مذهبی ایران و نماد مشهد است که هنر و دین اسلامی در آن با یکدیگر پیوند خورده است. این شهر که در امتداد جاده ابریشم قرار دارد، پایتخت اقتصادی و مرکز تجاری بین قاره‌ای در آسیای مرکزی است. این هتل آپارتمان در نزدیکی گنبد طلا، بازار امام رضا، مسجد گوهرشاد، باغ گیاه شناسی مشهد، باغ پرندگان مشهد و بازار قماش مشهد قرار دارد، از این رو مورد استقبال زائران و مسافران بسیاری قرار گرفته است. به جز حرم امام رضا، تعدادی پارک بزرگ، مقبره مشاهیر تاریخی، آرامگاه نادرشاه نیز وجود دارد که دارای جاذبه‌های مدرن برای کودکان و بزرگسالان است. ایستگاه اتوبوس حرم مطهر، نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به هتل است. فرودگاه بین المللی مشهد پس ازفرودگاه تهران-مهرآباد، دومین فرودگاه پرتردد ایران است. این هتل آپارتمان تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ۸.۱ کیلومتر فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد مقدس می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو Hadi Apartment Hotel اقامت خوبی را در این شهر مقدس تجربه کنید. ایستگاه راه آهن ۲ درست در شمال منطقه حرم مطهر واقع شده است. چندین قطار معمولی از مشهد به تهران از جمله قطارهای روزانه و قطارهای شبانه وجود دارد.

امکانات کلی هتل آپارتمان هادی مشهد


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. توجه داشته باشید که هنگام اقامت در هتل آپارتمان هادی اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل نخواهید داشت. کشیدن سیگار نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و تلویزیون در لابی هتل وجود دارد. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. هتل در محدوده طرح ترافیکی قرار دارد. برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های گردشگری می توانید خودرو کرایه کنید. اتاق چمدان، دستگاه فکس و فتوکپی از دیگر خدماتی هستند که در هتل آپارتمان هادی مشهد ارائه می شوند. هتل دارای یک رستوران تمیز برای ارائه صبحانه، ناهار و شام و کافی شاپ است. در صورت عدم استفاده از سرویس برای کودکان زیر ۵ سال هزینه‌ای برای اقامت دریافت نمی‌شود. ساعت تحویل واحد از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل مودب و مجرب هتل با رویی گشاده از میهمانان استقبال کرده و ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل آپارتمان هادی دارای انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته، اتاق دو تخته فولبرد، اتاق سه تخته فولبرد، اتاق چهار تخته فولبرد و اتاق پنج تخته فولبرد است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. قبل از رزرو توجه داشته باشید که هیچ از یک از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند. ظرفیت بسته به نوع اتاق‌ها از ۲ تا ۹ نفر متغیر است. هریک از واحدها مجهز به تهویه مطبوع بوده و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای آن‌ها را در طول سال در حد مطلوب نگه می‌دارد. وسایل پخت و پز، یخچال، قوری و کتری، کمد لباس، ساعت دیواری و تلویزیون صفحه تخت نیز در اتاق‌ها موجود است. ملافه‌ها تمیز بوده و خدمات نظافتی روزانه در اتاق‌ها انجام می‌گیرد. برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر میهمانان، در هر یک از اتاق‌ها حمام، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل هادی مراجعه کنید. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

فاصله هتل آپارتمان هادی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید خورشید: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است