search
menu

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گل گندم شباهنگ مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل
رستوران هتل
قوانین و مقررات پذیرش هتل
اماکن نزدیک هتل گل گندم شباهنگ مشهد

درباره هتل گل گندم شباهنگ مشهد


هتل گل گندم شباهنگ مشهد از هتل‌های اقتصادی شهر مقدس مشهد است که در مکانی آرام و دور از شلوغی شهر، در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. هتل گل گندم شباهنگ مشهد در سال‌های فعالیتش توانسته است با ارائه امکاناتی مطلوب و خدماتی قابل‌ قبول به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد مقدس مبدل شود. گفتنی است که هتل گل گندم شباهنگ مشهد از ۳۰ واحد اقامتی شیک و تمیز و مجهز به کلیه تجهیزات اقامتی تشکیل شده است. علیرغم اینکه هتل گل گندم شباهنگ مشهد از امکانات بسیاری برخوردار است، اما هزینه اقامت در این هتل بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه بوده و میهمانان هتل، امکاناتی به‌مراتب فراتر از نرخ هزینه‌ای که بابت اقامت خود در هتل می‌پردازند، دریافت می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


از مزایای هتل گل گندم شباهنگ این است که امکانات واحدهای اقامتی این هتل برای دسترسی معلولین نیز بهینه‌سازی شده است. همچنین این هتل به دیگر امکاناتی نظیر آسانسور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، پله اضطراری، پرینتر و دورنگار مجهز بوده و قادر است کلیه نیازهای ضروری اقامتی میهمانان خود را تأمین کند.
علاوه بر امکاناتی فراوان، هتل گل گندم شباهنگ مشهد قادر است خدمات مختلفی را نیز به میهمانان خود ارائه دهد. برخی از خدمات هتل عبارت‌اند از: قبیل بیدارباش، تاکسی‌سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری و خدمات باربری.
همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، هتل گل گندم شباهنگ مشهد از ۳۰ واحد اقامتی مناسب برخوردار است. گفتنی است که هر یک از اتاق‌های هتل با طراحی بسیار زیبا دکور شده و با اسباب و لوازمی نظیر مبلمان، یخچال، تلویزیون، آباژور، پاور سوئیچ، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مینی بار، لوازم بهداشتی استحمام تزئین شده است. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی این هتل به سیستم‌ اطفاء حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و سیستم تهویه مطبوع نیز تجهیز شده‌اند.
با در نظر گرفتن مزایای اقامت در هتل گل گندم شباهنگ مشهد به این نتیجه خواهیم رسید که این هتل نسبت به هزینه‌ اقامتی خود، امکانات و خدمات بسیاری را به میهمانان ارائه می‌دهد و ازاین‌رو، یکی از اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین گزینه اقامتی در شهر مقدس مشهد برای خریداران بلیط هواپیما مشهد به شمار می‌رود. بنابراین، اگر تمایل دارید در هتلی با نرخ کم و امکانات بسیار اقامت کنید، هتل گل گندم شباهنگ مشهد می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

رستوران هتل


در طبقه همکف هتل گل گندم شباهنگ مشهد، رستورانی خوب و تمیزی قرار دارد که با ظرفیت ۵۰ نفری خود قادر است غذاهای لذیذی را برای میهمانان هتل طبخ و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرو کند.

قوانین و مقررات پذیرش هتل


همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی معتبر همه افراد الزامی است. پذیرش خانم تنها با ارائه شناسنامه و کارت ملی معتبر امکان پذیر است. فقط شناسنامه معتبر زوجین همراه با عقدنامه با مهر برجسته محضر به عنوان مدارک مورد نیاز جهت احراز محرمیت مورد پذیرش هتل گل گندم است. این هتل از پذیرش اتباع محترم کشورهای خارجی با عزیزان ایرانی و خانم مجرد با عقدنامه معذور است.

اماکن نزدیک هتل گل گندم شباهنگ مشهد


فاصله هتل گل گندم شباهنگ مشهد تا حرم امام رضا: ۳.۲کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی پارک ملت: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا سرزمین موج‌های آبی: ۲۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی: ۳۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است