search
menu

هتل بین المللی گلدن پالاس (قصر طلایی) مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بین‌المللی گلدن پالاس (قصر طلایی) مشهد
امکانات عمومی هتل قصر طلایی مشهد
امکانات تفریحی هتل قصر طلایی (گلدن پالاس) مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد
رستوران هتل قصر طلایی مشهد
فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل بین‌المللی گلدن پالاس (قصر طلایی) مشهد


هتل بین‌المللی گلدن پالاس یا همان قصر طلایی سابق، در شهر مقدس مشهد واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره بوده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کشور شناخته می‌شود که توسط حاج محمود سزاوار بندی و فرزند وی در سال ۱۳۸۶ خورشیدی ساخته‌شده است. این هتل بی‌نظیر از سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده و با معماری مدرن و ویژه دارای ۲۰ طبقه و ۳۵۸ اتاق است و مسافران و زائران زیادی را به‌سوی خود جذب می‌کند، به‌طوری‌که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل عازم شهر مشهد می‌شوند.

امکانات عمومی هتل قصر طلایی مشهد


لابی موجود در این هتل ظرفیت ۸۰ نفری دارد. هتل قصر طلایی یا گلدن پالاس مشهد دارای امکاناتی مانند سالن‌های همایش، سمینار و کنفرانس است. این بخش دارای پیشرفته‌ترین سیستم‌های صوتی و تصویری بوده و مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس کشوری است که گزینه مناسبی برای نشست‌های تجاری، بازرگانی و همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و فراملی محسوب می‌شود. پارکینگ هتل نیز رایگان بوده و با ظرفیت ۳۵ خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که برای سفر ماشین شخصی را ترجیح می‌دهند. اینترنت رایگان نیز در لابی هتل ارائه می‌شود. علاوه بر این‌ها، صرافی برای تبدیل ارز، تلویزیون و دستگاه واکس کفش نیز در لابی این هتل دایر شده‌اند. در لابی هتل قصر طلایی برای تهیه پول نقد می‌توانید از خودپرداز بانک استفاده کنید. کتابخانه، تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته، خشک‌شویی و لباسشویی، پزشک، پارکینگ، ترانسفر و خدمات رفت‌وبرگشت به فرودگاه و راه‌آهن، تور گردشگری و ترانسفر رفت‌وبرگشت به حرم مطهر حضرت رضا(ع) به‌صورت رایگان در هتل قصر طلایی دایر شده‌اند

امکانات تفریحی هتل قصر طلایی (گلدن پالاس) مشهد


امکانات رفاهی مانند استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، باشگاه بدن‌سازی، زمین‌بازی کودکان، بخش بازی‌های رایانه‌ای، سالن‌های زیبایی در این هتل وجود دارند که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. بی‌شک مسافران با انتخاب این هتل برای اقامتشان می‌توانند لحظات خوشی را در داخل هتل تجربه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد


هتل قصر طلایی دارای ۶۱۰ اتاق و واحد اقامتی است. انواع واحدهای اقامتی عبارت‌اند از امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، آپارتمان‌های رویال، سوئیت، اتاق کانکت، اتاق دوبل، اتاق سینگل. این اتاق‌ها و واحدهای اقامتی دارای دکوراسیون و چیدمان بی‌نظیری هستند و از پنجره‌های اتاق‌ها چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از حرم امام رضا (ع) را می‌توانید تماشا کنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از یخچال، حمام اختصاصی، میز کار، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، روم سرویس، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، مبلمان و سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات و آباژور.

رستوران هتل قصر طلایی مشهد


هتل قصر طلایی مشهد دارای چندین رستوران و کافی‌شاپ است و هریک از این رستوران‌ها طراحی‌ چشم‌نواز و ویژه‌ای دارند. غذاهای گوناگون ایرانی، محلی، دریایی و بین‌المللی را می‌توانید در رستوران این هتل سفارش دهید. رستوران‌های هتل قصر بدین ترتیب هستند: رستوران ترنم در طبقه اول قرار دارد و آماده پذیرایی به‌صورت سلف‌سرویس در روزهای تعطیل و اعیاد است. رستوران سنتی ترمه با طراحی سنتی و طرح‌های اسلیمی است، کارکنان در این رستوران با پوشش سنتی ایرانی و سرو غذا در ظروف مسی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. رستوران تابستانی بارگاه نیز در طبقه دوم هتل قصر قرار دارد و با فضایی سرسبز از مهمانان پذیرایی می‌کنند. رستوران ضیافت ویژه صبحانه است و یکی از بزرگ‌ترین تالارهای سرو صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس با تنوع عالی است. رستوران مجلل پرستیژ نیز به‌عنوان یکی از رستوران‌های هتل قصر با ظاهر و طراحی متفاوت منتظر مسافران است و در آخر رستوران پنج قاره زوشا در طبقه دوم هتل بین‌المللی گلدن پالاس قرار دارد و در روزهای آخر هفته آماده پذیرایی است.

فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است