search
menu

هتل آپارتمان گلایول مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان گلایول مشهد
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان گلایول مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان گلایول مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان گلایول مشهد


هتل‌آپارتمان گلایول در شهر مشهد واقع‌شده است. این هتل‌آپارتمان یک ستاره بوده و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است. همچنین برای ارائه خدمات خوب و با کیفیت در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرارگرفته است. این هتل‌آپارتمان فاصله‌ای حدوداً ۷ دقیقه‌ای تا حرم امام رضا (ع) دارد که در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به صورت پیاده به حرم بروید که همین امر سبب جلب‌توجه مسافران و زائران امام رضا می‌شود و در طول سال از نقاط مختلف کشور با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما مشهد و رزرو این هتل‌آپارتمان اقامتی خوش برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. هتل‌آپارتمان گلایول دارای ۷ طبقه و ۲۷ اتاق و سوئیت است که آماده پذیرایی از زائران و مسافران هستند. پس اگر شما نیز به‌دنبال محلی مناسب از لحاظ اقتصادی و جغرافیایی در میان هتل‌های مشهد هستید، پیشنهاد ما انتخاب این هتل‌آپارتمان است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید به مرکز شهر دسترسی آسانی داشته باشید و در عرض ۱۰ دقیقه نیز از بازار رضا بازدید کرده و به خرید سوغاتی مشغول شوید یا اینکه می‌توانید از طریق وسایل نقلیه عمومی به نقاط مختلف شهر بروید، ایستگاه مترو حدوداً ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارد. از جاهای دیدنی شهر مشهد می‌توان به پارک کوهسنگی، پارک وکیل‌آباد، بوستان مینیاتوری، شهربازی‌ها و پارک‌های آبی و چندین جای دیگر اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان گلایول مشهد


بخش پذیرش در لابی این هتل دایر گردیده شده و به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. از امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل‌آپارتمان گلایول می‌توان به آسانسور اشاره کرد، بدین‌جهت در هر طبقه از این محل اقامت می‌توانید اتاق رزرو کنید، حتی برای مسافرانی که مشکل حرکتی و جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان تعبیه‌شده است. در لابی این هتل‌آپارتمان می‌توانید تلویزیون تماشا کنید و اینکه از اینترنت وای فای بهره‌مند شوید. البته برای استفاده از این اینترنت باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین در لابی سرویس بهداشتی ایرانی تعبیه‌شده است. صندوق امانات نیز مخصوص مسافرانی است که به همراه خود وسایل ارزشمند دارند و با خیال راحت می‌توانند به این قسمت بسپارند. علاوه بر موارد گفته‌شده، در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی بهره‌مند شوید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر مشهد می‌توانید از تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید. بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل بر اساس قوانین رایج ممنوع اعلام‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از اتاق دوتخته دوبل، سوئیت سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته، سوئیت یک خوابه شش تخته. امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی ایرانی. هزینه اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان بوده و برای بالاتر از آن نفر کامل محسوب می‌گردد. درصورتی‌که اقامت افراد بیشتر از ظرفیت مشخص‌شده هر اتاق باشد، با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانید به ظرفیت اتاق اضافه کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل‌آپارتمان گلایول مشهد در زمان وعده‌های غذایی با ارائه انواع غذاهای ایرانی در اختیار مسافران است. اما اگر علاقه‌ای به سرو غذا در داخل هتل را نداشته باشید، به راحتی می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل سر بزنید.

فاصله هتل‌آپارتمان گلایول مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است