search
menu

هتل آپارتمان فرات مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان فرات مشهد
معرفی هتل آپارتمان فرات مشهد
اتاق های هتل آپارتمان فرات مشهد
رستوران و کافی شاپ هتل آپارتمان فرات مشهد
سایر امکانات هتل آپارتمان فرات مشهد
فاصله هتل آپارتمان فرات مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره هتل آپارتمان فرات مشهد


مشهد مقدس بدلیل حضور حرم مطهر امام رضا (ع) همواره مورد توجه بیشتر گردشگران از داخل و خارج کشور بوده است. هر سال تعداد بسیار زیادی توریست اقدام به خرید بلیط هواپیما آنلاین و سفر به این شهر زیبا می نمایند. به همین دلیل مراکز خرید، هتل ها و رستوران های متنوع بسیار زیادی در کلانشهر مشهد مشغول فعالیت هستند. امروز قصد داریم تا هتل آپارتمان فرات مشهد را به شما معرفی نماییم.

معرفی هتل آپارتمان فرات مشهد


هتل آپارتمان فرات مشهد یکی از محبوبترین هتل آپارتمان های شهر مشهد است. هتل آپارتمان فرات مشهد دارای کیفیت مناسب است که این کیفیت در کنار موقعیت مکانی عالی هتل آپارتمان فرات مشهد را به هتل آپارتمانی ایده آل مبدل کرده است. نزدیکی هتل آپارتمان فرات مشهد به حرم مطهر رضوی، جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد، اماکن زیارتی مشهد و ... از ویژگی های مثبت این هتل آپارتمان محسوب می شود. بطوری که زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) را دارند می‌توانند تنها با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند. از این رو سالانه مسافران بسیاری این هتل را در لیست انتخاب های خود برای اقامت در مشهد قرار می دهند.
هتل آپارتمان فرات مشهد در سال ۱۳۸۲ در ساختمانی ۴ طبقه افتتاح شده است. هتل آپارتمان فرات مشهد (Forat Hotel Apartment)، در خیابان امام رضا، امام رضا ۲ واقع گردیده است. جالب است بدانید که، از نظر موقعیت مکانی بهترین شرایط برای دسترسی به حرم مطهر رضوی را دارد.

اتاق های هتل آپارتمان فرات مشهد


همان‌طور که اشاره کردیم هتل آپارتمان فرات مشهد، ساختمانی ۴ طبقه دارد که در مجموع ۲۸ اتاق و واحد اقامتی را در خود جای داده است. اتاق ها در هتل آپارتمان فرات مشهد به: اتاق دونفره، آپارتمان یکخوابه ۳ نفره، آپارتمان یک خوابه ۴ تخته و آپارتمان ۲ خوابه ۶ نفره تقسیم بندی شده است. تمام اتاق های هتل آپارتمان فرات مشهد با استفاده از بهترین امکانات طراحی شده است تا مناسب‌ترین فضا را برای مهمانان خود فراهم نمایید.
از جمله امکانات اتاق های هتل آپارتمان فرات مشهد می توان به؛ سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، تلویزیون، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، روم سرویس، آشپزخانه، آب رایگان و اینترنت رایگان اشاره کرد. همچنین ویوی اتاق ها به خیابان و کوچه است که شما می توانید در اوقات استراحت خود از پنجره بیرون رو تماشا نمایید و از منظره شهر مشهد لذت ببرید.

رستوران و کافی شاپ هتل آپارتمان فرات مشهد


رستوران هتل آپارتمان فرات مشهد با استفاده از تجربه بهترین سرآشپزها و مواد غذایی تازه در تمام وعده های غذایی آماده پذیرایی از مهمانان هتل آپارتمان است. شما می توانید بعد از تفریح و گردش در مشهد روز خود را با صرف غذاهای لذیذ و خوشمزه در این رستوران، با فضایی آرام و دلنشین به پایان برسانید و از اقامت خود در هتل آپارتمان فرات مشهد لذت ببرید.
کافی شاپ هتل آپارتمان فرات مشهد هم هر روز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسر های متنوع آماده خلق لحظات خاطره انگیز برای زائران و مهمانان امام هشتم است.

سایر امکانات هتل آپارتمان فرات مشهد


امکانات و خدمات قابل توجه فراوانی برای رفاه و آسایش هرچه بیشتر مهمانان هتل آپارتمان فرات مشهد در نظر گرفته شده است که از این میان می توان به لاندری، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، نمازخانه، لابی، آسانسور، صندوق امانات، پله اضطراری، فتوکپی، پرینتر، صرافی، خدمات تور، سیستم اعلام حریق و خدمات خانه داری اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان فرات مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله هتل تا بازار رضا: ۳۵۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۲ کیلومتر و ۱ متر
فاصله هتل تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۲ کیلومتر و ۷ متر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۳ کیلومتر و ۷ متر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی مشهد: ۹ کیلومتر و ۴۸۶ متر
فاصله هتل تا پارک تفریحی خورشید: ۱۶ کیلومتر و ۸۵۰ متر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است