search
menu

هتل فیروزه توس مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فیروزه توس مشهد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل فیروزه توس
رستوران هتل فیروزه توس مشهد
کافی شاپ هتل
سایر امکانات هتل
فاصله هتل فیروزه مشهد تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره هتل فیروزه توس مشهد


هتل فیروزه توس مشهد یکی از نوسازترین هتل های مشهد است که در سال ۱۳۹۹ در زمینی به مساحت، ۷۸۰ متر مربع در ۹ طبقه افتتاح گردیده است. از نظر موقعیت مکانی هتل فیروزه مشهد در خیابان نواب صفوی واقع گردیده است. هتل ۳ ستاره فیروزه توس مشهد از نظر اقتصادی یکی از مقرون به صرفه ترین هتل ها برای اقامت در مشهد محسوب می شود. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما مشهد دارند، این هتل گزینه بسیار مناسبی می تواند برایشان باشد.

اتاق های هتل


هتل سه ستاره فیروزه توس مشهد در کل از ۴۹ اتاق تشکیل شده است. اتاق ها در این هتل به اتاق یک تخته، دوتخته توئین، دوتخته دبل، دوتخته رویال، سوئیت یک خوابه دو نفره، دوتخته دبل فولبرد، سه تخته، سه تخته رویال، سه تخته فولبرد، کانتکت ۴ تخته و کانتکت ۶ تخته تقسیم بندی شده اند. تمام اتاق ها با استفاده از بهترین لوازم طراحی و آراسته شده است. همچنین ویوی برخی از اتاق ها روبه حرم مطهر امام رضا (ع) است. شما با نشستن در بالکن می توانید از تماشای این منظره زیبا لذت ببرید.

امکانات اتاق های هتل فیروزه توس


امکانات و خدمات قابل توجهی در اتاق های هتل فیروزه توس مشهد برای آسایش هر چه بیشتر مهمانان این هتل در نظر گرفته شده است که از این میان می توان به: روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، تلفن در اتاق، حمام و لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، آب رایگان و مینی بار با هزینه اشاره کرد.

رستوران هتل فیروزه توس مشهد


رستوران هتل ۳ ستاره فیروزه توس مشهد یکی از بهترین و با کیفیت ترین رستوران ها در شهر مشهد محسوب می شود. طراحی فضایی لوکس و فوق العاده تمیز باعث شده است که مهمانان زیادی این هتل را برای صرف غذا انتخاب نمایند. بهتر است اطلاع داشته باشید که انواع غذاهای ایرانی و اصیل توسط بهترین سرآشپز ها در رستوران هتل آماده و طبخ می شود.

کافی شاپ هتل


کافی شاپ هتل فیروزه مشهد با فضایی شیک و کلاسیک آماده ارائه بهترین دسر ها و نوشیدنی ها سرد و گرم برای مهمانان محترم هتل است. مهمانان هتل می توانند در اوقات استراحت خود در هتل از نوشیدن یک فنجان قهوه در کافی شاپ هتل فیروزه توس مشهد لذت ببرند.

سایر امکانات هتل


پذیرایی در بدو ورود، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان راحتی، تلویزیون صفحه تخت و پذیرش ۲۴ ساعته، سالن همایش چند منظوره برای برپایی عروسی و ضیافت ها با ظرفیت ۸۰ نفری، پروژکتور و سیستم های صوتی، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو، خشکشویی، صندوق امانات، خدمات خانه داری، آسانسور و ترانسفر فرودگاهی با هزینه برخی دیگر از امکانات هتل فیروزه توس مشهد است که برای خلق لحظات به یادماندنی از سفر به مشهد تدارک دیده شده است.

فاصله هتل فیروزه مشهد تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله تا ورودی باب الرضا: ۱ کیلومتر و ۲۸۴ متر
فاصله تا رستوران پسران کریم: ۷ کیلومترو ۴۶۹ متر
فاصله تا مرکز خرید خورشید مشهد: ۷ کیلومتر و ۷۲۱ متر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۱کیلومتر و ۷۹ متر
فاصله تا پار ک آبی ایرانیان: ۱۸ کیلومتر و ۶۳۲ متر
فاصله تا ییلاق شاندیز: ۳۵ کیلومتر و ۷۷۸ متر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است