search
menu

خانه مسافر فیروزکوهی مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
خانه مسافر فیروز کوهی مشهد
معرفی خانه مسافر فیروز کوهی مشهد
معرفی اتاق ها و امکانات موجود
سایر امکانات خانه مسافر فیروز کوهی مشهد
فاصله خانه مسافر فیروز کوهی مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

خانه مسافر فیروز کوهی مشهد


مشهد مقدس شهری زیارتی و سیاحتی است که در شمال شرق کشور جای خوش کرده است. می توان گفت که شهر مشهد، مهم ترین قطب گردشگری مذهبی کشور و نیز دومین شهر مذهبی جهان محسوب می شود. هر سال مسلمانان زیادی بلیط هواپیما آنلاین مشهد را تهیه می کنند و به این شهر زیبا و قدیمی سفر می کنند. شهرهای سرخس، درگز، چناران و نیشابور از شهرستان های همسایه مشهد هستند.
با توجه به روایات گذشته، قدمت سکونت در مشهد بر اساس اکتشافات مربوط به تپه نادری به هزاره ۵ قبل از میلاد بر می گردد؛ شهر دیدنی مشهد، ابتدا محل سکونت اقوام آریایی بود و دلیل نامگذاری این شهر به بارگاه مقدس امام رضا (ع) و معنای واژه مشهد: شهود و شهادتگاه و جایگاه قبور ائمه و بزرگان مربوط است. امروز قصد داریم تا یکی از خانه های مسافر مشهد، یعنی خانه مسافر فیروز کوهی مشهد را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی خانه مسافر فیروز کوهی مشهد


خانه مسافر فیروز کوهی مشهد، اقامتگاهی ۱ ستاره است که در خیابان امام رضا، امام رضا ۵، کوچه چهنو ۱۰ واقع گردیده است. خانه مسافر فیروز کوهی مشهد با ساختمانی ۷ طبقه در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد که تقریبا یکی از مسافرخانه های تازه تاسیس شده در مشهد محسوب می شود. ساختمان ۷ طبقه خانه مسافر فیروز کوهی مشهد ۲۹ اتاق را در خود جای داده است. لازم به ذکر است که؛ خانه مسافر فیروز کوهی مشهد در سال ۱۳۹۳ برای ارائه خدمات بهتر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.
از مزیت های خانه مسافر فیروز کوهی مشهد (Firooz Kouhi Hotel)، فاصله کمتر از ۵ دقیقه ای با حرم مطهر رضوی و همچنین دسترسی مناسب و راحتی به جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد و بازارها به ویژه بازار رضا (ع) را می توان نام برد. خانه مسافر فیروز کوهی مشهد از امکانات مناسب و کادری مجرب برخوردار است. شما می توانید با انتخاب خانه مسافر فیروز کوهی مشهد برای ماندن، اقامتی خاطره انگیز در مشهد را تجربه کرد.

معرفی اتاق ها و امکانات موجود


همانطور که اشاره کردیم خانه مسافر فیروز کوهی مشهد ساختمانی ۷ طبقه است که ۲۹ باب اتاق در طبقات این ساختمان پراکنده هستند. با توجه به تعداد اتاق ها، خانه مسافر فیروز کوهی مشهد ظرفیت پذیرایی و اسکان ۹۰ مهمان را دارد. واحدهای اقامتی در خانه مسافر فیروز کوهی مشهد به: اتاق دوتخته، ۲ تخته فولبرد، ۳ تخته، ۳ تخته فولبرد، ۴ تخته، ۴ تخته فولبرد، اتاق ۵ نفره ( ۴ تخته + یک سرویس اضافه) و ۵ نفره فولبرد تقسیم بندی شده است.
شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، حمام با لوازم بهداشتی، آشپزخانه، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق برخی از امکانات موجود در اتاق های خانه مسافر فیروز کوهی مشهد هستند. از نظر وضعیت دید هم اتاق ها روبه کوچه هستند.

سایر امکانات خانه مسافر فیروز کوهی مشهد


مدیریت خانه مسافر فیروز کوهی مشهد خدمات و امکانات مناسبی را برای آسایش و راحتی مهمانان خود درنظر گرفته است که از این میان می توان به؛ لابی با ظرفیت ۵۰ نفر، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی و سرویس بهداشتی ابرانی در لابی اشاره کرد.

فاصله خانه مسافر فیروز کوهی مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله خانه مسافر تا گنبد سبز مشهد: ۸۰۰ متر
فاصله خانه مسافر تا موزه حمام شاه مشهد: ۸۰۰ متر
فاصله خانه مسافر تا حمام مهدی قلی بیک مشهد: ۹۰۰ متر
فاصله خانه مسافر تا حرم مطهر: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله خانه مسافر تا باغ خونی مشهد: ۱٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است