search
menu

هتل آپارتمان فضل مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل آپارتمان فضل مشهد
معرفی هتل آپارتمان فضل مشهد
معرفی اتاق ها و امکانات موجود
رستوران و سایر امکانات
فاصله هتل آپارتمان فضل مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

هتل آپارتمان فضل مشهد


شهر مشهد واقع در استان خراسان رضوی یکی از استان ‌های تاریخی و مذهبی ایران است. بد نیست بدانید که کلانشهر مشهد، سالانه میزبان حدود بیست و هفت میلیون نفر از مسافران داخلی و خارجی است که برای زیارت و مراسم‌ های مذهبی اقدام به خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا و دوست داشتنی می کنند. حتما می دانید که دلیل اصلی این همه مسافر و گردشگر حضور بارگاه مطهر امام خوبان یعنی امام رضا (ع) است. در کنار زیارت امام هشتم (ع)، بازدید از جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد، اماکن زیارتی مشهد و ... نیز خالی از لطف نیستند. شهر مشهد از نظر فرهنگی بسیار غنی است. مردم مشهد فوق العاده خونگرم و مهمان نواز هستند. به همین دلیل هتل ها و اقامتگاه های متنوعی در شهر مشهد مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) هستند. در این مطلب قصد داریم تا هتل آپارتمان فضل مشهد را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل آپارتمان فضل مشهد


هتل آپارتمان فضل مشهد یک هتل آپارتمان باکیفیت است. هتل آپارتمان فضل مشهد یکی از مجموعه های تقریبا تازه تاسیس محسوب می شود که در سال ۱۳۹۰ در خیابان شیرازی، شیرازی ۲۴ افتتاح شده است. ساختمان هتل آپارتمان فضل مشهد ۶ طبقه است که ۳۶ اتاق و واحد اقامتی را در خود جای داده است. با توجه به تعداد اتاق ها، هتل آپارتمان فضل مشهد در مجموع ظرفیت پذیرش و خدمات رسانی به ۱۶۵ مسافر را دارد.
هتل آپارتمان فضل مشهد (Fazl Hotel apartmant)، در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) را دارند می‌توانند تنها با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند. هتل آپاراتمان فضل مشهد، با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز است. اگر با اتومبیل شخصی خود به مشهد مقدس سفر کرده اید، بهتر است بدانید که هتل آپارتمان فضل مشهد از نظر ترافیکی در محدود طرح ترافیکی واقع گردیده است.

معرفی اتاق ها و امکانات موجود


همانطور که اشاره کردیم، هتل آپارتمان فضل مشهد ۳۶ باب اتاق دارد. واحدهای اقامتی در هتل آپارتمان فضل مشهد از نظر تنوع به اتاق های؛ سوئیت ۲ نفره فولبرد، سوئیت ۳ نفره فولبرد، آپارتمان یکخوابه ۴ نفره فولبرد و آپارتمان دو خوابه ۶ نفره فولبرد تقسیم بندی شده است. از نظر منظر دید تمام اتاق ها روبه خیابان هستند.
امکانات و خدمات مناسبی در اتاق های هتل آپارتمان فضل مشهد وجود دارند که از این میان می توان به: روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، حمام با لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، دراور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز و آشپزخانه اشاره کرد.

رستوران و سایر امکانات


هتل آپارتمان فضل مشهد با ظرفیت حدود ۸۰ نفر در تمام وعدهای غذایی از جمله: صبحانه، ناهار و شام با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. شما می توانید از انتخاب و میل این غذاها لذت ببرید.
لابی با ظرفیت ۲۵ نفر، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، پله اضطراری، فکس، پرینتر، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلفن در لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی)، روزنامه، صرافی، شبکه پخش فیلم، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات برخی از امکانات موجود در هتل آپارتمان فضل مشهد هستند که برای رفاه حال و آسایش بیشتر مسافران فراهم شده است.

فاصله هتل آپارتمان فضل مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا باغ ملی مشهد: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا گنبد سبز مشهد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا فرهنگسرای بهشت مشهد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج آلتون مشهد: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه حمام شاه مشهد: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است