search
menu

هتل فرید مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فرید مشهد
امکانات رفاهی هتل فرید مشهد
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل فرید مشهد
اماکن دیدنی نزدیک به هتل فرید مشهد

درباره هتل فرید مشهد


هتل فرید مشهد (Farid Hotel Mashhad) با داشتن نرخ اقامتی منصفانه و امکاناتی قابل قبول در زمره گزینه های اقامتی مقرون بصرفه و باکیفیت شهر مقدس مشهد قرار گرفته است. این هتل دو ستاره که در خیابان محبوب و خوشنام احمدآباد مشهد قرار گرفته، در فاصله ۵ کیلومتری حرم امام هشتم واقع شده است و به لطف قرار داشتن در جنب ایستگاه متروی قائم مشهد، به کلیه نقاط این شهر دیدنی دسترسی کامل دارد. داشتن محیطی دلنواز و فضایی دلباز، نرخ اقامتی منصفانه، طرح های اقامتی متنوع و امکاناتی قابل قبول موجب گردیده است که هتل فرید مشهد به یکی از برترین هتل های دو ستاره مشهد برای گردشگرانی که بلیط هواپیما مشهد را به منظور اقامت در مکانی ارزان و در عین حال پرامکانات و باکیفیت خریداری می کنند، مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل فرید مشهد


با وجود اینکه هتل فرید مشهد، اقامتگاهی دو ستاره محسوب می شود، از حیث امکانات هیچ کم و کاستی ندارد و حتی با هتل هایی فراتر از سطح خود رقابت می کند. گفتنی است که این هتل به مرکز تناسب اندام مدرنی مجهز گردیده که انواع و اقسام تجهیزات بدنسازی را برای رفاه حال گردشگرانی که دوست دارند در تعطیلات نیز به انجام تمرینات ورزشی مشغول شوند، فراهم ساخته است. وجود امکاناتی نظیر کافی نت شاید برای هتل دو ستاره‌ای غیر ضروری باشد، اما هتل فرید مشهد با اختصاص فضایی به این مکان، این امکان را برای خریداران بلیط هواپیما تهران مشهد و گردشگران فراهم ساخته تا با سرعتی بسیار بالا به دانلود فایل هایی حجیم در این هتل بپردازند. هتل فرید مشهد برای سرگرم ساختن میهمانان خود، صرفا به کافی نت بسنده نکرده و پا را از این نیز فراتر گذاشته و سالن بیلیارد مجهزی را برای رفاه مطلق گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت به این شهر دیدنی سفر می کنند، مهیا کرده است. از دیگر امکانات هتل فرید مشهد می‌توان به نمازخانه، کافی شاپ، دستگاه فکس و فتوکپی، اتاق استعمال دخانیات، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، سالن ورزشی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در لابی) اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران هتل فرید مشهد در طبقه همکف آن قرار گرفته و از گنجایشی برابر با ۴۰ نفر برخوردار گشته است. این رستوران که غذاهای لذیذ و چرب و چیلی آن زبانزد میهمانان سابق آن است، از فضایی دلپذیر و محیطی پاکیزه و بهداشتی برخوردار بوده و از پرسنلی مجرب و کارآزموده برای پذیرایی از میهمانان خود بهره جسته است.

خدمات هتل


از امکانات هتل که بگذریم باید گفت که هتل فرید مشهد در زمینه ارائه خدماتی باکیفیت نیز عملکردی درخشان از خود نشان داده است. کلیه خدمات رفاهی از قبیل: نظافت و خانه داری، پذیرش شبانه روزی، تهیه بلیط هواپیما، تاکسی سرویس، روم سرویس و اینترنت پرسرعت وایفای به تمامی میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان ارائه خواهد گشت تا هیچ کمبودی را در مدت زمان اقامت در مشهد احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل فرید مشهد از تعداد ۲۷ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی اعم از یخچال، دراور، کمد لباس، آباژور، میز تحریر، رخت آویز و سرویس بهداشتی فرنگی تشکیل شده است. فضای دلباز و دکور جذاب واحدهای اقامتی هتل فرید مشهد موجب گردیده که امکان اقامتی آسوده و حتی طولانی مدت برای میهمانان هتل فراهم گردد.

موقعیت مکانی هتل فرید مشهد


به لطف قرار گرفتن در مکانی مطلوب، امکان دسترسی به کلیه نقاط شهر مشهد به وسیله سرویس حمل و نقل عمومی میسر گردیده است. گردشگرانی که هتل فرید مشهد را برای اقامت انتخاب می کنند، قادرند به جاهای دیدنی مشهد نظیر آرامگاه نادرشاه افشار، پارک ملت مشهد، مسجد گوهرشاد، پارک باغ ملی و گنبد خشتی در اندک زمانی دسترسی داشته باشند و اقامتی لذت بخش را در این مکان تجربه کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فرید مشهد


فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور:‌ ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه ملک: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک باغ ملی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی مشهد: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ورودی باب الرضا: ۵.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است