search
menu

هتل فرهاد مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فرهاد مشهد
امکانات عمومی هتل فرهاد مشهد
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل فرهاد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل فرهاد مشهد


هتل فرهاد یکی از هتل‌های مشهور و پرطرفدار در شهر مقدس مشهد است. این هتل دو ستاره بوده و در طول سال مملو از مسافر و زائر می‌شود. زائران از نقاط مختلف کشور و حتی جهان با خرید بلیط هواپیما راهی این شهر ملکوتی می‌شوند و در این راستا یافتن هتل مناسب برای اقامت جزو ضروریات سفر است. هتل فرهاد دارای ۴ طبقه و ۳۲ باب واحد اقامتی است، همچنین این هتل به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و امکانات مناسب خود مورد توجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد و در هر فصل از سال مسافران این هتل زیبا را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. این هتل زیبا در خیابان امام رضا ۲۹ واقع‌شده و مسافت اندکی تا حرم مطهر امام رضا دارد، یعنی با انتخاب این هتل در عرض ۲ دقیقه به وسیله ماشین می‌توانید به حرم دسترسی داشته باشید. این هتل دارای ترانسفر استقبال از فرودگاه است، البته لازم به ذکر است برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. اما برای حرم مطهر ترانسفر رفت‌وبرگشت به صورت رایگان دایر شده است که در ساعات مشخصی از روز می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل در شهر مشهد به جاهای دیدنی و مراکز خرید دسترسی آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل فرهاد مشهد


در قسمت پذیرش هتل فرهاد مشهد به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند. کادر این هتل مجرب و آموزش دیده هستند و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامت و ارائه خدمات تلاش می‌کنند. از جمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اشاره کرد تا مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی راهی این شهر می‌شوند، خیالشان از بابت محل پارک آسوده باشد. همچنین برای دسترسی به تمامی طبقات نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، به راحتی می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند، اتاق مورد نظرشان را رزرو کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در هتل بهره‌مند شوید. در لابی هتل نیز می‌توانید از اینترنت وای فای استفاده کنید. سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از خدمات خانه داری، خودپرداز، اعلام حریق و نمازخانه. در صورت نیاز به خدمات لاندری نیز می‌توانید به بخش مربوطه در لابی سر بزنید. در لابی صندوق امانات تعبیه‌شده است و مسافران می‌توانند در صورت نیاز وسایل ارزشمند خود را به این قسمت بسپارند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته و اتاق سه تخته. اتاق‌های موجود در این هتل راحت بوده و با چیدمان خوب خود اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون و تلفن، تختخواب‌های استاندارد، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی بهره‌مند شوید. در هنگام سفر چند روزه به مشهد بهتر است به دنبال هتلی باشید تا اتاق‌های آرام داشته باشد و اینجا به دلیل دارا بودن دیوارها و پنجره‌های عایق صدا مطمئناً اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است که در هتل فرهاد مشهد اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در رستوران موجود در هتل فرهاد مشهد نیز انواع غذاهای محلی و ایرانی در هر سه وعده غذایی سرو می‌کنند. در رستوران می‌توانید غذای موردنظرتان را از منو انتخاب کنید. همچنین بخشی نیز به عنوان کافی‌شاپ بوده و مسافران می‌توانند انواع نوشیدنی سرد و گرم را از این قسمت سفارش دهند.

فاصله هتل فرهاد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است