search
menu

هتل اشراق مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اشراق مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل اشراق مشهد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اشراق مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل اشراق مشهد


شهر مشهد در استان خراسان‌رضوی یکی از شهرهای پربازدید در شرق ایران است که به‌خاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع)، مکان‌های دیدنی، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی که دارد در بین گردشگران جایگاه خوبی پیدا‌کرده‌است و سالانه گردشگران و زائران زیادی از ایران و سراسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند. یکی از هتل‌های اقتصادی و مناسب در شهر مشهد، هتل سه ستاره اشراق است که در موقعیتی بسیار خوب در شهر قرار دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید و تفریحی نزدیک است. از همه مهم‌تر اینکه فاصله هتل اشراق تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها ۲.۳ کیلومتر است و شما در ۹ دقیقه با ماشین به حرم رضوی می‌رسید. از مزیت‌های دیگر این هتل این است که تا بازار رضا ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد و باید گفت که این بازار از مراکز خرید قدیمی و اصلی شهر مشهد است که در سفر به این شهر حتما باید از آن بازدید کنید. اگر بلیط هواپیما رزرو کرده‌اید و قصد‌دارید از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به هتل اشراق بروید، باید مسافت ۸.۸ کیلومتری را با ماشین طی‌کنید. در‌صورتی‌که علاقه ‌دارید با قطار سفر کنید، ایستگاه راه‌آهن مشهد تا هتل اشراق مشهد فاصله‌ی ۶.۶ کیلومتری دارد. برخی از مسافران علاقه دارند که با اتوبوس به شهر مشهد و سپس هتل اشراق سفر کنند، پس باید گفت که فاصله این هتل تا پایانه مسافربری مشهد تنها ۱۰ دقیقه با ماشین است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اشراق مشهد


در هتل اشراق مشهد امکانات و تجهیزات با کیفیت و خوبی قرار دارد که باعث شده است هتلی متناسب با اقامتی آسوده و راحت باشد. امکانات این هتل شامل این موارد است: آسانسور، لابی شیک با مبلمان و تلویزیون، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، رستوران، صبحانه، نمازخانه، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و دستگاه واکس کفش. در هتل اشراق مشهد اتاق جلسات و کنفرانس هم وجود‌دارد. خدماتی که هتل اشراق مشهد ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات خانه‌داری است و همچنین اگر می‌خواهید بلیط هواپیما مشهد خریداری‌کنید، به بخش خدمات تهیه بلیط سری بزنید. کارکنان مجرب هتل اشراق مشهد همواره در تلاش هستند تا مسافران اقامتی خوش و خاطره‌ا‌نگیز را تجربه‌کنند و سفری به یادماندنی را داشته‌باشند.

اتاق های هتل


در هتل سه ستاره اشراق مشهد تعداد ۳۰ اتاق در ۴ طبقه قرار‌دارد. انواع اتاق‌ها در این هتل تعبیه شده‌اند که شامل این واحدهای اقامتی هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دونفره، اتاق‌های سه‌ نفره معمولی و یا فولبرد و اتاق‌های پنج نفره؛ همچنین در این هتل، آپارتمان‌های یک‌خوابه چهارنفره معمولی یا فولبرد و آپارتمان‌های دو خوابه شش ‌نفره معمولی و فولبرد قراردارند. باید توجه داشته‌باشید که اتاق‌ها امکان اضافه‌کردن تخت اضافه تر را ندارند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل اشراق مشهد طراحی چشم‌نواز و مدرنی دارند و دارای امکاناتی از قبیل مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمام با دوش، دمپایی، وسایل بهداشتی مانند حوله، شامپو و صابون؛ سشوار، میزتحریر، آباژور، آیینه، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، دراور، میز، تلفن، ساعت، سیستم اطفاحریق و سیستم سرمایش و گرمایش هستند. قابل ذکر است که در آپارتمان‌های این اقامتگاه سینک ظرفشویی و اجاق گاز و لوازم پخت‌وپز هم قراردارد. در برخی از واحدهای اقامتی هتل اشراق مشهد، سرویس بهداشتی فرنگی و در برخی دیگر سرویس بهداشتی ایرانی وجوددارد.

رستوران هتل


رستوران هتل اشراق در طبقه منهای یک هتل قرار گرفته‌است و دارای ظرفیت ۱۱۵ نفری است که با منویی انتخابی انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. شما می‌توانید در این رستوران در فضایی دنج و دلنشین در کنار همراهان خود اوقاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل اشراق مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه‌افشار: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی مشهد: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا هلیوم پارک مشهد: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک وکیل‌آباد مشهد: ۳۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا طرقبه مشهد: ۴۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است