search
menu

هتل ایساتیس مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایساتیس مشهد
امکانات کلی هتل ایساتیس مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایساتیس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ایساتیس مشهد


هتل دو ستاره ایساتیس مشهد در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. طراحی زیبا و دکوراسیون شیک این هتل در نگاه اول جلب توجه می کند. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و به راحتی می توان با خطوط بی آر تی به حرم حضرت ثامن الحجج مشرف شد و از این نظر گزینه بسیار مناسبی برای زائران به شمار می آید. همچنین این هتل با نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری شهر مشهد از جمله بازار رضا، پارک کوهسنگی، آرامگاه خواجه ربیع، برج تجاری آلتون و آرامگاه نادر شاه افشار توجه مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند. اگر قصد تهیه بلیط هواپیمای مشهد و سفر به این شهر مقدس را دارید، Esatis Hotel یک هتل با امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب است.

امکانات کلی هتل ایساتیس مشهد


هتل در ۸ طبقه و ۷۸ واحد اقامتی ساخته شده است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و تلویزیون آماده ارائه خدمات است. برای امنیت بیشتر کپسول آتش نشانی و سیستم اطفا حریق وجود دارد که از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می کند. هتل دارای یک رستوران با ظرفیت ۱۶۰ نفر است. از دیگر امکانات هتل ایساتیس می توان به وجود نمازخانه، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، روزنامه رایگان در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و خدمات تور اشاره کرد. با استفاده از تاکسی سرویس هتل می توانید به راحتی به گشت و گذار در شهر بپردازید.
هتل دارای دستگاه خود پرداز بوده و برای خدمات بانکی می توانید از آن استفاده کنید. پارکینگ رایگان در اختیار افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند، قرار می گیرد. اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. علاوه بر خدمات گفته شده در بالا خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و خدمات خانه داری انجام می گیرد. برای کودکان زیر دو سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه ای دریافت نمی شود. از دلایل انتخاب این هتل می توان به قیمت مقرون به صرفه نسبت به خدمات و امکانات هتل و تمیزی هتل اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل ایساتیس مشهد عبارتند از: اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته فولبرد، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته. اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم، تلویزیون ال ای دی، میز آرایش، کتری برقی، چای و نسکافه رایگان، رخت آویز، آباژور، یخچال و سیستم تهویه مطبوع هستند. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای مطلوب اتاق ها را تضمین می کند. هریک از اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی و ملزومات بهداشتی هستند. تخت اضافی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می گیرد. ساعت تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


هتل ایساتیس دارای رستورانی شیک و تمیز با ظرفیت ۱۶۰ نفر است که در طبقه منفی یک هتل قرار گرفته است. پرسنل مجرب رستوران با رعایت نکات بهداشتی موجب رضایت خاطر میهمانان شده اند. این رستوران با انواع غذاهای لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از مسافران عزیز است. صبحانه به صورت رایگان سرو می شود. برای صبحانه می توانید به دلخواه کره، پنیر، مربا، عسل، تخم مرغ آب پز، املت، سوسیس، شیر، چای، آبمیوه و نان میل کنید.

فاصله هتل ایساتیس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاروانسرای بابا قدرت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید خورشید: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است