search
menu

هتل دیبا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دیبا مشهد
معرفی هتل دیبا مشهد
معرفی اتاق ها و امکانات موجود
رستوران هتل دیبا مشهد
منوی غذایی هتل دیبا مشهد
امکانات و خدمات هتل دیبا مشهد
فاصله هتل دیبا مشهد تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر

درباره هتل دیبا مشهد


مشهد مقدس یکی از کلانشهرهای کشورمان به دلیل وجود بارگاه امام هشتم، اما رضا (ع) در تمام روزهای سال میزبان گردشگران و توریست های زیادی از سرتاسر ایران است. بیشتر مردم مسلمان جهان هم برای زیارت امام خوبان اقدام به خرید بلیط هواپیما آنلاین و سفر به این شهر بزرگ و قدیمی می نمایند. با توجه به حضور گردشگران فراوان، هتل ها و اقامتگاه های متنوعی در این شهر مشغول بکار هستند. امروز قصد داریم تا هتل دیبا مشهد را به شما معرفی نماییم.

معرفی هتل دیبا مشهد


هتل دیبا مشهد یکی از هتل های قدیمی شهر مشهد است که در سال ۱۳۷۸ در خیابان امام رضا، امام رضا ۸، بین تقاطع اول و دوم افتتاح گردیده است. ساختمان هتل از ۴ طبقه و در مجموع ۳۲ اتاق برای اقامت و استراحت تشکیل شده است. بد نیست اطلاع داشته باشید که هتل دیبا مشهد در سال ۱۳۹۵ برای ارائه خدمات بهتر و آسایش هرچه بیشتر مسافران مشهد مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. قیمت نسبتا مناسب و موقعیت مکانی عالی، هتل دیبا مشهد به عنوان یک هتل تک ستاره، باعث جذب مسافران به سمت خود می شود.

معرفی اتاق ها و امکانات موجود


همانطور که اشاره کردیم؛ هتل دیبا مشهد ۳۲ باب اتاق را در خود جای داده است. از نظر تنوع اتاق ها به اتاق ۲ تخته فولبرد، ۳ تخته فولبرد، ۴ تخته فولبرد و ۵ تخته فولبرد تقسیم بندی شده است. اتاق های هتل دیبا مشهد (Diba Hotel)، طراحی زیبا و امکانات رفاهی خوبی مجهز شده اند تا رفاه هر چه بیشتر میهمانان در داخل اتاق ها تامین شود.
سیستم سرمایشی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تخت های استاندارد، حمام به همراه لوازم بهداشتی، پتو، سشوار، کتری برقی، امکانات چای، یخچال و از جمله امکاناتی هستند که برای رفاه حال و آسایش هرچه بیشتر مهمانان هتل تک ستاره دیبا مشهد فراهم شده است.

رستوران هتل دیبا مشهد


رستوران هتل دیبا مشهد با محیطی تمیز و شیک و سرآشپز های با تجربه منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین المللی را برای مهمانان هتل آماده و سرو می نماید. صبحانه های متنوع در هتل دیبا مشهد به صورت بوفه ارائه می شود. همچنین در صورت درخواست میهمان خدمات روم سرویس به اتاق ها در زمان شام و نهار هم امکانپذیر است. کیفیت غذایی رستوران هتل دیبا مشهد به اندازه ای بالا و مناسب است که رضایت بیشتر مهمانان را بخود جلب می نماید.

منوی غذایی هتل دیبا مشهد


منو صبحانه شامل: مربا ۴ نوع کره پنیر خیار گوجه بیسکوئیت تخم مرغ آب پز آبمیوه خوراک لوبیا نیمرو خوراک عدسی می شود.
منو ناهار: چلو کباب کوبیده چلو جوجه کباب چلو مرغ سرخ شده چلو خورش قیمه چلو خورش قرمه سبزی چلو ماهی ماکارونی ته چین غذاهای سرو شده در ناهار هستند.
منو شام از : شنیسل مرغ خوراک کوبیده خوراک جوجه رولت گوشت همبرگر کوکو سبزی پاچین مرغ سوخاری کشک بادمجان کتلت سیب زمینی تشکیل می شود.
منو اردور هتل دیبا مشهد هم ژله سالاد بروکسل سالاد روسی سالاد ایتالیایی ۴ نوع ترشیجات ماست بورانی زیتون هندوانه طالبی در خود جای داده است.

امکانات و خدمات هتل دیبا مشهد


هتل یک ستاره دیبا مشهد، خدمات و امکانات قابل توجهی را به میهمانان خود ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به لابی مجلل و شیک، صندوق امانات در لابی، خدمات خشک شویی، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، آسانسور، مینی بار، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، لابی مجهز، اینترنت رایگان و کافی شاپ اشاره کرد.

فاصله هتل دیبا مشهد تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر


فاصله هتل تا حرم مطهر: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار رضا: ۷۷۸ متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما: ۸ کیلومتر و ۶۲۶ متر
فاصله هتل تا پارک ملت مشهد: ۱۷٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۵٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است