search
menu

هتل آپارتمان داوود مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل آپارتمان داوود مشهد
آشنایی مختصری با هتل آپارتمان داوود مشهد
اتاق های هتل آپارتمان داوود مشهد
امکانات اتاق های هتل آپارتمان داوود مشهد
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان داوود مشهد

هتل آپارتمان داوود مشهد


هتل آپارتمان داوود مشهد از هتل های معمولی و ارزان قیمت مشهد است. اکثر کسانی که بلیط هواپیما مشهد می خرند معمولاً به قصد زیارت به این شهر مقدس سفر می کنند این به این معناست که هر چه هتل به حرم نزدیک تر باشد طرفدار بیشتری بین این دسته از مسافران خواهد داشت. در اطراف حرم هتل های مختلفی ساخته شده اما اگر به دنبال هتلی ارزان قیمت با امکاناتی نسبتاً مناسب هستید هتل آپارتمان داوود مشهد می تواند گزینه مناسبی برای اقامت در مشهد باشد. به ویژه اینکه این هتل به دلیل موقعیت خود به بازار رضا و سایر اماکن و جاهای دیدنی مشهد دسترسی خوبی دارد

آشنایی مختصری با هتل آپارتمان داوود مشهد


هتل آپارتمان داوود مشهد از هتل های نسبتاً قدیمی در مشهد است به همین دلیل در سال ۱۲۹۴ تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت تا با ظاهر و امکانات جدید بتوانند پذیرای مهمانان و زائران مشهد باشد. این هتل در خیابان امام رضا قرار دارد و نه تنها به حرم بلکه به سایر مکان ها و جاهای دیدنی مشهد نیز دسترسی آسان و راحتی دارد مهمانان این هتل تنها با صرف ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر خواهند رسید. نزدیک حرم بازار رضا قرار دارد در نتیجه با اقامت در این هتل، هم به بازار رضا و هم به حرم نزدیک خواهید بود.

اتاق های هتل آپارتمان داوود مشهد


هتل داوود مشهد ۱۲ اتاق و سوئیت مختلف دارد که به اتاق دو تخته با ظرفیت دو نفر، اتاق سه تخته با ظرفیت ۳ نفر، اتاق چهار تخته با ظرفیت ۴ نفر و آپارتمان یک خوابه چهار تخته با ظرفیت ۴ نفر تقسیم می شود. طراحی اتاق های هتل داوود چندان پر زرق و برق نیست و این هتل اتاق هایی بسیار ساده و در عین حال شیک دارد پنجره اتاق ها چندان بزرگ نیست و از بیرون دید چندانی به داخل اتاق ها نمی توان داشت اما با این حال همین پنجره های نسبتا کوچک، نور کافی و مورد نیاز اتاق ها را تأمین می کند.

امکانات اتاق های هتل آپارتمان داوود مشهد


هتل آپارتمان داوود با اینکه هتلی ارزان قیمت و معمولی است اما امکانات مناسب و خوبی برای رفاه و آسایش مهمانانش فراهم کرده است مهمانان در اتاق های این هتل به امکانات مختلفی دسترسی خواهند داشت تمامی اتاق های هتل داوود مبله و دارای کمد لباس، آینه و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. آشپزخانه اتاق ها نیز مجهز هستند در بخش آشپزخانه اتاق اجاق گاز، یخچال، سینک ظرفشویی و هود قرار دارد تا مهمانان بتوانند غذاهای باب میل خود را طبخ کنند. مهمانان لازم نیست نگران ظرف و ظروف هم باشند هتل آپارتمان داوود ظروفی مانند لیوان و غیره را در اتاق ها قرار داده است. تفریح و سرگرمی مهمانان نیز برای هتل آپارتمان داوود اهمیت دارد به همین دلیل در تمامی اتاق ها تلویزیون صفحه تخت قرار گرفته تا مهمانان اوقات فراغت و بیکاری خود در اتاق را به تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سپری کنند. اتاق های هتل داوود فاقد امکاناتی مانند چای ساز و قهوه ساز هستند اما در تمامی اتاق ها یک فلاکس قرار داده شده است. همچنین مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان داوود مشهد


فاصله هتل آپارتمان داوود مشهد تا حرم: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان داوود مشهد تا بازار رضا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان داوود مشهد تا پایانه مسافربری ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان داوود مشهد تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان داوود مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان داوود مشهد تا سرزمین موج های آبی ۸.۳ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است