search
menu

هتل دربار مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دربار مشهد
امکانات عمومی هتل دربار مشهد
انواع اتاق و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل دربار مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل دربار مشهد


در شهر مشهد هتل‌های زیادی برای اقامت مسافران وجود دارد که هرکسی بر اساس سلیقه، بودجه و شرایط خود هتل موردنظر را می‌تواند انتخاب کند. در این میان، هتل دربار مشهد یکی از هتل‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است که جزو هتل‌های نوساز است و در منطقه بازار سرشور قرار دارد. هتل دربار دو ستاره بوده و با امکانات خوب خود از میهمانان استقبال می‌کند و اقامتی خوش برایشان رقم می‌زند. هتل دربار دارای ۷ طبقه و ۵۹ واحد اقامتی است و در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد که با محیطی سرشار از آرامش خود موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد تا در زمان خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام کنند. با رزرو این هتل می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. این هتل در محدوده ترافیک قرار دارد، بنابراین در رفت‌وآمد باید دقت کرد و در زمان‌های مقررشده به جاهای نزدیک‌تر رفت.

امکانات عمومی هتل دربار مشهد


پرسنل در این مجموعه آموزش دیده هستند و همگی با خوشرویی از مسافران استقبال می‌کنند و در هر چه بهتر شدن شرایط اقامت تلاش می‌کنند. با توجه به اینکه هتل دربار پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی راهی مشهد می‌شوند، باید به فکر محل پارک خودروی خود باشند که در کوچه‌های نزدیک هتل امکان پارک خودرو وجود دارد. در لابی نیز می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان به صورت محدود بهره‌مند شوید. برای دسترسی به تمامی طبقات آسانسور تعبیه شده است و مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های شهر مشهد می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در هتل بهره‌مند شوید. در لابی نیز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر است و امکانات موجود در لابی هتل دربار مشهد عبارت‌اند از تلفن، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، خدمات خانه‌داری، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. با اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات به مسافران داده نمی‌شود، بنابراین بهتر است قبل از رزرو از این موضوع مطلع باشید. در طول اقامت خود ممکن است نیاز به شستشو و اتوی لباس‌هایتان داشته باشید که با خیال راحت می‌توانید به بخش لاندری موجود در لابی بسپارید. همچنین یکی از مزیت‌های این هتل دارا بودن گشت نیم روزی است که با برنامه‌ریزی هتل می‌توانید از جاهای مشهور شهر مشهد بازدید کنید.

انواع اتاق و امکانات آنها


در داخل هتل دربار مشهد می‌توانید از انواع اتاق‌ها رزرو کنید که عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. با خیال راحت می‌توانید نسبت به تعداد نفرات خود اتاق موردنظرتان را رزرو کنید. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، تلویزیون، روم سرویس، آب رایگان، تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و مینی بار با هزینه بهره‌مند شوید. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. با توجه به اینکه هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است، هزینه برای کودکان بالای ۵ سال به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


در هتل دربار مشهد رستورانی با ظرفیت ۸۰ نفر دایر شده است و انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می‌کنند. توجه داشته باشید که با رزرو اتاق چهار تخته به صورت فولبورد می‌توانید وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به صورت رایگان میل کنید ولی بقیه اتاق‌ها فقط صبحانه رایگان سرو می‌کنند و برای وعده‌های دیگر باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

فاصله هتل دربار مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۶۷۰ متر
فاصله تا کلیسای مسروپ مقدس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک باغ ملی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است