search
menu

هتل دانشور مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل دانشور مشهد
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل دانشور مشهد

هتل دانشور مشهد


صنعت گردشگری طی دهه گذشته در شهر مقدس مشهد به حدی رونق داشته که رشد ساخت‌وسازهای اماکن اقامتی این مقصد زیارتی را به رویدادی بی‌سابقه در کشورمان مبدل کرده است؛ در حقیقت مشهد کنونی به صحنه تقابل هتل‌هایی چند ستاره تبدیل شده است؛ به جولانگاهی برای رقابت اقامتگاه‌های لوکس و چندطبقه‌ای که در هر گوشه و کناری از این شهر تماشایی به عرض‌اندام و پیکار برای بقا و جذب گردشگر مشغول گشته‌اند. هتل دانشور مشهد یکی از همین اماکن اقامتی باکیفیت است؛ مکانی شیک، مدرن و خوش‌نما با نرخی منصفانه و امکاناتی بی‌شمار و خدماتی رضایت‌بخش. برخلاف سایر گزینه‌های اقامتی دوستاره‌ای که در رتبه و سطحی یکسان با هتل دانشور مشهد دسته‌بندی می‌شوند، این مکان صرفاً خوابگاهی برای استراحت خریداران بلیط هواپیما مشهد نیست، بلکه اقامتگاهی است گزیده و ممتاز با امکاناتی پرشمار برای تجربه اقامتی استثنائی و به‌یادماندنی در مشهدالرضا.

امکانات رفاهی هتل


هتل دانشور مشهد در این بخش چنان درخشان ظاهرشده که استانداردهای هتل‌های دو ستاره را به سطح دیگری ارتقا داده است. در حقیقت تنوع امکانات رفاهی هتل دانشور مشهد موجب شده است که این مکان به گزینه‌ای جدی برای افرادی مبدل گردد که قصد دارند تجربه اقامت در هتلی ممتاز را با نرخی ارزان و اقتصادی تجربه کنند. پارکینگ، چایخانه، سالن اجتماعات، نمازخانه، آسانسور، اینترنت پرسرعت، دستگاه واکس کفش، فتوکپی، دورنگار، پرینتر، سیستم هوشمند اعلام و اطفاء حریق، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و انبار نگهداری از باروبنه مسافران از امکاناتی است که در این هتل در اختیار تمامی گردشگران و خریداران بلیط هواپیمای مشهد قرار داده شده است. ناگفته نماند که مدیریت هتل به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و رضایت‌مندی گردشگران، کافی‌شاپ دنج و باصفایی را در محوطه دل‌باز هتل قرار داده است تا امکان سفارش انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم در تمام ساعات شبانه‌روز برای مسافران فراهم گردد.

رستوران هتل


وجود رستورانی باکیفیت در هر اقامتگاهی، نعمتی بس بزرگ محسوب می‌شود و هتل دانشور مشهد به لطف داشتن رستورانی پاکیزه و دلپسند، از چنین موهبتی نیز بهره‌مند گشته است. رستوران هتل با ظرفیت ۳۰۰ قادر است غذاهای لذیذی را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام برای مسافران و شرکت‌کنندگان تور مشهد تدارک ببیند و تمام نیازهای خوردوخوراک آن‌ها را در محیط دوست‌داشتنی و بی‌عیب و نقص خود، توسط کارکنانی زحمت‌کش و کارآزموده تأمین سازد.

خدمات هتل


چه قصد داشته باشید از تشریفات ویژه هتل برخوردار گردید و چه پذیرش ۲۴ ساعته و بیدارباش، هتل دانشور مشهد قادر است تمامی نیازهای شما را توسط کارمندان مجرب و دلسوز بخش خانه‌داری خود برطرف نماید. افزون بر خدماتی از قبیل: خانه‌داری، روم سرویس و تهیه بلیط قطار مشهد، خدمات پزشکی و سرویس رفت‌وبرگشت به حرم نیز در این هتل صورت خواهد پذیرفت. نکته قابل توجه درباره هتل دانشور مشهد این است که در این هتل خدمات توان‌بخشی به معلولین و افراد ناتوان ارائه خواهد گشت تا امکان تجربه اقامتی لذت‌بخش و آسوده نیز برای این عزیزان فراهم گردد.

واحدهای اقامتی هتل


گرچه حدود یک دهه از احداث هتل دانشور مشهد می‌گذرد، این اقامتگاه برای رفاه و آسودگی میهمانان خود به‌تازگی اقدام به بازسازی برخی از واحدهای اقامتی خود کرده است. بنابراین تمامی واحدهای اقامتی هتل از نظر ظاهری در وضعیت بسیار مناسبی بسر می‌برند و به شایستگی با کلیه ملزومات رفاهی اعم از تلویزیون، یخچال، آباژور، میزتحریر، کمد لباس، دراور، مبلمان و صندوق امانات تزئین شده‌اند. اما موردی که توجه برخی گردشگران را به خود جلب کرده است، وجود دستگاه چای‌سازی است که سخاوتمندانه در واحدهای هتل گنجانده‌شده تا بر کیفیت اقامت در هتل دانشور مشهد افزوده گردد.

موقعیت مکانی هتل


باوجوداینکه هتل دانشور مشهد در نزدیکی برخی مراکز تفریحی و تجاری مشهد واقع شده است، به دلیل فاصله ۳ کیلومتری تا صحن ورودی باب الرضا، شاید برای کسانی که قصد دارند در جوار حرم مطهر امام هشتم (ع) اقامت کنند، چندان مناسب نباشد. ناگفته نماند که سرویس رفت‌وبرگشت به حرم در این هتل همه‌روزه برای گردشگران دایر است، بنابراین از این حیث نیز جای نگرانی وجود ندارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل دانشور مشهد


فاصله هتل تا سینما قدس: ۴۱۸ متر
فاصله هتل تا خانه ملک: ۶۸۷ متر
فاصله هتل تا سینما هویزه: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار جنت: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک باغ ملی: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۱٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است