search
menu

هتل فرهنگ و هنر مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل فرهنگ و هنر مشهد
معرفی هتل فرهنگ و هنر مشهد
انواع اتاق ها در هتل فرهنگ و هنر مشهد
امکانات اتاق های هتل
رستوران و کافی شاپ و سالن همایش هتل
سایر امکانات هتل فرهنگ و هنر مشهد
فاصله هتل فرهنگ و هنر مشهد تا مراکز تفریحی و اماکن مهم شهر

هتل فرهنگ و هنر مشهد


مشهد مقدس به عنوان ملجا و مأمن دلدادگان و دلباختگان به اهل بیت علیهم السلام، هتل‌ ها و مجموعه ‌های اقامتی بسیاری را در خود جای داده است که هر سال میزبان میلیون‌ ها زائر مشتاقی هستند که به این شهر فرهنگی جهان اسلام سفر می ‌کنند. همانطور که اشاره کردیم؛ هتل های متنوع بسیار فراوانی برای اقامت گردشگران و مهمانان امام رضا (ع) در مشهد مشغول بکار و فعالیت هستند که هتل فرهنگ و هنر مشهد یکی از پر طرفدارترین هتل ها برای زائران امام خوبان محسوب می شود. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما مشهد دارند، می‌توانند با رزرو این هتل اقامت خوب و راحتی تجربه کنند.

معرفی هتل فرهنگ و هنر مشهد


هتل فرهنگ و هنر مشهد یکی از هتل های میان رده و تازه تاسیس شهر مشهد است. هتل فرهنگ و هنر مشهد در سال ۱۳۹۲ در ۸ طبقه و ۷۶ باب اتاق و سوییت افتتاح گردیده است. جالب است بدانید که هتل فرهنگ و هنر مشهد در مجاورت ارگ سابق در خیابان آخوند خراسانی و در قلب شهر مشهد واقع شده است. با توجه به تعداد اتاق ها در مجموع هتل فرهنگ و هنر مشهد ظرفیت پذیرایی از ۱۷۶ مهمان را دارد. جالب است بدانید که هتل فرهنگ و هنر با کارکنانی جوان و مجرب در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به عنوان واحد گردشگری برتر استان خراسان رضوی برگزیده شد.

انواع اتاق ها در هتل فرهنگ و هنر مشهد


تنوع اتاق ها در هتل فرهنگ و هنر مشهد بسیار بالا است. اتاق ها در این هتل به اتاق یک تخته، دو تخته، دوتخته وی ای پی، ۳ تخته، ۳ تخته وی ای پی، سوییت یک خوابه ۴ نفره و سوئیت یک خوابه ۵ نفره تقسیم بندی می شود. از این بین تعداد ۸ اتاق با خدمات ویژه ارائه می گردد. ویوی اتاق ها برخی به حرم امام رضا، برخی به محوطه هتل و برخی به کوچه و خیابان هستند.

امکانات اتاق های هتل


امکانات بسیاری برای آرامش و آسایش مهمانان هتل فرهنگ و هنر مشهد تدارک دیده شده است که برخی از آنها می توان: آباژور، شبکه پخش فیلم، روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، آب رایگان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، اینترنت در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش نام برد.

رستوران و کافی شاپ و سالن همایش هتل


رستوران هتل فرهنگ و هنر مشهد، دارای دو سالن مجزا جهت پذیرایی از مهمانان است؛ ظرفیت سالن صبحانه خوری ۱۰۰ نفر و سالن دیگر ۱۴۰ نفر است. همچنین سالن همایش و کنفرانس هتل با ظرفیت ۸۰ نفر مجهز به پیشرفته ترین سیستم صوت و تصویر بوده و بسیاری از همایش ها و کنفرانس های فرهنگی و هنری را میزبانی می کند. کافی شاپ هتل با فضایی شیک و آرام با انواع دسر ها و آبمیوه های طبیعی بطور ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان هتل فرهنگ و هنر است.

سایر امکانات هتل فرهنگ و هنر مشهد


از جمله خدمات هتل فرهنگ و هنر مشهد می توان به؛ پنج سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم مطهر رضوی در طول شبانه‌روز، نمازخانه، آسانسور، اتاق میهمانی و جلسات کاری، رمپ، فست‌فود، لباسشویی، اعلام حریق، تاکسی سرویس، ویلچر، صندوق امانات، تلویزیون در لابی، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط، سرویس رایگان رفت‌ و برگشت فرودگاه، خدمات خانه‌داری، پارکینگ روباز و اینترنت رایگان و محدود در لابی اشاره کرد.

فاصله هتل فرهنگ و هنر مشهد تا مراکز تفریحی و اماکن مهم شهر


فاصله تا بازار جنت مشهد: ۸۹۹ متر
فاصله تا برج آلتون مشهد: ۹۹۹ متر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۴ کیلومتر و ۱۸۳ متر
فاصله تا بازار رضا: ۴ کیلومتر و ۱۸۶ متر
فاصله تا مجتمع تجاری پروما: ۷ کیلومترو ۵۴۶ متر
فاصله تا بازار بین المللی سپاد: ۹ کیلومتر و ۳۱۷ متر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است