search
menu

هتل بستان مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بستان مشهد
امکانات عمومی هتل بستان مشهد
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بستان مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل بستان مشهد


هتل بستان مشهد یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. در انتخاب این هتل شک نکنید و در ادامه با امکانات آن بیشتر آشنا خواهید شد. یکی از دلایل استقبال مسافران از اقامت در این هتل، فاصله بسیار نزدیک آن با حرم مطهر امام رضا (ع) است. اگر دنبال یک هتل هستید که هم امکانات خوبی داشته‌باشد و هم از نظر اقتصادی بای شما مناسب باشد، می‌توانید هتل ۲ ستاره بستان مشهد را برای اقامتتان انتخاب کنید. این هتل در سال ۱۳۷۴ افتتاح شده‌است ولی مجددا در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفته‌است. از نکات قابل توجه دیگری که در این هتل وجود دارد، کارکنان مجرب و خوش برخورد آن است. برای داشتن سفر راحت می‌توانید از طریق تورهای گردشگری بلیط هواپیما و بلیط قطار را رزرو کنید. علاوه بر زیارت حرم امام هشتم می‌توانید از جاهای دیدنی مشهد مانند: پارک کوه سنگی، موزه نادری، آرامگاه فردوسی و ... دیدن فرمایید و سفر ماندگاری را برای خودتان ثبت کنید. در ادامه با امکانات عمومی و اتاق‌های هتل Bostan Hotel Mashhad در خدمت شما هستیم.

امکانات عمومی هتل بستان مشهد


در هتل بستان مشهد می‌توانید به راحتی از پارکینگ استفاده کنید. پس اگر با خودرو شخصی به این شهر سفر کرده‌اید اصلا نگران امنیت خودرو خود نباشید. ساختمان هتل ۶ طبقه است و همین امر وجود آسانسور را در ساختمان آن ضروری کرده‌است. اینترنت در ساختمان هتل و به ویژه در لابی قابل استفاده است. اگر می‌خواهید چمدان‌ها و وسایلتان را در یک جای امن قرار دهید، می‌توانید از انبار چمدان استفاده کنید. از خدمات باربری نیز برای جابجایی اسباب و وسایلتان می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر موارد موجود، می‌توانید از صندوق امانات موجود در هتل استفاده کنید تا وسایل و مدارک با ارزشتان را به این قسمت از هتل بسپارید. اگر می‌خواهید به راحتی به نقاط مختلف شهر بروید می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. لابی بزرگ و مبله هتل می‌تواند در بدو ورود جای مناسبی برای استراحت و پذیرایی از مسافران باشد. هتل دارای نمازخانه نیز هست. در روی میزهای موجود در لابی، روزنامه رایگان نیز قرار دارد. می‌توانید ۲۴ ساعته به پذیرش هتل مراجعه کنید و از خدمات موجود و مورد نیازتان بهره‌مند شوید وبه سرعت پذیرش شوید. کادر هتل نیز بسیار مجرب و توانا هستند. برای کودکان زیر ۵ سال، خدمات موجود در هتل رایگان است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


این هتل در شش طبقه ساخته شده‌است که دارای ۴۷ اتاق است. تمام اتاق‌ها به دلیل داشتن نورگیری مناسب و پنجره برای اقامت شما می‌توانند جای راحتی باشند. تخت‌های راحت همراه با روتختی‌های بسیار زیبا و با کیفیت، می‌توانند آرامش مضاعفی را به شما دهند. علاوه بر طراحی بسیار مناسب و چیدمان خوب اتاق‌ها می‌توانید از وجود تلویزیون در تمام اتاق‌ها نیز بهره ببرید. تمام واحدها از تهویه مطبوع خوبی برخوردار هستند و شما نیز در هوای بسیار خوب این واحدها می‌توانید آرامش داشته‌باشید. اغلب نظافت بسیار خوبی نیز در واحدها انجام می‌گیرد و از این لحاظ نیز با خاطری آسوده می توانید واحدهای این هتل را انتخاب کنید. ترکیب رنگ‌های مختلفی در همه واحدها وجود دارد تا با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنید. یخچال‌های کوچکی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی که در هتل بستان مشهد می‌توانید رزرو کنید شامل:
• اتاق یک تخته جنوبی
• اتاق یک تخته ویژه
• اتاق دو تخته ویژه
• اتاق سه تخته

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر است که غذاهای بسیار با کیفیتی نیز برای مهمانان ارائه می‌دهد. کافه موجود در هتل برای استراحت و سرو یک میان وعده می‌تواند مکان مناسبی باشد.

فاصله هتل بستان مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نادری: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است