search
menu

هتل آپارتمان بشری مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان بشری مشهد
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان بشری مشهد
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل‌آپارتمان بشری مشهد
رستوران هتل‌
فاصله هتل‌آپارتمان بشری مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان بشری مشهد


هتل‌آپارتمان بشری یکی از محل‌های اقامت مشهور در شهر مقدس مشهد است. این هتل‌آپارتمان از سال ۱۳۸۸ در خیابان خسروی نو آغاز به فعالیت کرده و در سال ۱۳۹۵ نیز برای ارتقای سطح خدمات موردبازسازی قرارگرفته است. بشری هتل‌آپارتمانی ۱۰ طبقه است و میهمانان برای رفت‌وآمد در میان طبقات از آسانسور می‌توانند استفاده کنند. شهر مشهد دارای چندین هتل و هتل‌آپارتمان‌ است که با امکانات رفاهی خود اقامتی خوش برای مسافران رقم می‌زنند، در میان هتل‌های مشهد، هتل‌آپارتمان بشری نقاط قوت زیادی دارد که باعث تمایز آن از سایر هتل‌ها شده است. یکی از نقاط قوت این هتل که باعث متمایز شدن آن با سایر هتل‌ها شده نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا است که حدوداً ۳ دقیقه فاصله دارد و همین امر موردتوجه زائران زیادی قرار می‌گیرد، زیرا به راحتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز در عرض دو الی سه دقیقه به زیارت بروند. موقعیت بسیار خوب هتل‌آپارتمان بشری نه تنها دسترسی به حرم مطهر را آسان کرده بلکه فاصله بسیار کمی با بازارهای قدیمی مشهد مانند بازار رضا و بازار سرشور دارد. برای دسترسی به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز حدوداً ۲۶ دقیقه مسافت باید طی شود.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان بشری مشهد


ممکن است در هنگام خرید بلیط هواپیما ساعت پروازتان با زمان تحویل اتاق فاصله داشته باشد، در این صورت به هیچ‌وجه جای نگرانی نیست، زیرا به راحتی می‌توانید در لابی این هتل وقت بگذرانید و چمدان‌ها را تحویل اتاق چمدان دهید. در پذیرش این هتل نیز به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند که در همه حال آماده خدمت و پاسخگویی به میهمانان هستند. میهمانان برای دسترسی به شبکه‌های مجازی کافی است از اینترنت ارائه‌شده در لابی هتل‌آپارتمان بشری به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند. همچنین در لابی می‌توانید از آرایشگاه و کافی‌شاپ نیز بهره‌مند شوید. میهمانانی که ماشین شخصی دارند، در محوطه این هتل می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند، زیرا پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۱۰۰ خودرو بوده و به‌صورت رایگان قابل‌استفاده است. میهمانانی که در سفر به شهر مشهد به دنبال کسب‌وکار هستند، علاوه بر اینترنت می‌توانند از دستگاه کپی، فکس و پرینتر نیز استفاده کنند. در هتل‌آپارتمان بشری خدمات ویژه و مناسبی برای مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


از جمله تفریحات ارائه‌شده در هتل‌آپارتمان بشری می‌توان به بازی‌های ویدیوئی اشاره کرد که کودکان در این قسمت می‌توانند برای چندین ساعت سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل‌آپارتمان بشری مشهد


در هتل‌آپارتمان بشری ۳۰۰ باب اتاق و سوئیت وجود دارند که انواع خدمات و امکانات را در اختیار میهمانان و زائران شهر مشهد قرار می‌دهند. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته رویال، اتاق دو تخته رضوی، آپارتمان سه تخته رویال، آپارتمان چهار تخته رویال، آپارتمان دو خوابه و سه خوابه رویال، آپارتمان دو تخته، سه تخته و چهار تخته کلاسیک، آپارتمان دو خوابه کلاسیک. اتاق‌های هتل‌آپارتمان بشری همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفای حریق هستند. این اتاق‌ها همگی مبله بوده و دارای میز کار نیز هستند. ارائه روم سرویس و صبحانه در اتاق از خدماتی است که در هتل‌آپارتمان بشری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه عبارت‌اند از یخچال و چای‌ساز، سشوار، تلفن سانترال، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت وای فای رایگان. برای سرگرمی میهمانان نیز تلویزیون با شبکه پخش فیلم در اتاق‌های هتل‌آپارتمان بشری مشهد تعبیه داده‌شده است. در هتل‌آپارتمان بشری برای میهمانانش صندوق امانات در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده تا وسایل گران‌بها و ارزشمند خود را داخل آن قرار دهند و با خیال راحت به‌وسیله تور گردشگری به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد بپردازند

رستوران هتل‌


رستوران هتل بشری به نام رستوران رضوی در طبقه آخر هتل قرار دارد و چشم انداز زیبایی رو به حرم مطهر دارد. در رستوران رضوی انواع غذاهای ایرانی، عربی و فست فودی به صورت سلف سرویس سرو می شود. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار خوب بوده و همین مورد جزو مزیت‌های هتل بشری به شمار می‌رود.

فاصله هتل‌آپارتمان بشری مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نجوم و ساعت: ۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است