search
menu

هتل آپارتمان آبی مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آبی مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان آبی مشهد
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آبی مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آبی مشهد


هتل آپارتمان آبی مشهد یک هتل یک ستاره است که تنها ۵ دقیقه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. شهر مشهد دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی است که گردشگران زیادی را مشتاق سفر به این شهر می‌کند. ولی همان‌طور که می‌دانید اصلی‌ترین جاذبه این شهر حرم امام رضا است و سالانه چندین میلیون زائر از سراسر جهان فقط برای زیارت حرم امام رضا به این شهر سفر می‌کنند؛ به همین دلیل موقعیت مکانی هتل در این شهر از اهمیت بیش‌تری برخوردار است. هتل آپارتمان آبی مشهد از هتل آپارتمان‌های خوب این شهر است که دسترسی خوبی به حرم و دیگر جاذبه‌های مشهد دارد. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسیده و بازسازی آن در سال ۱۳۹۶ موجب رونق بیشتر آن شده است. ساختمان این هتل ۴ طبقه است و از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید هتل آپارتمان‌ها به دلیل داشتن سوئیت‌های چند نفره و داشتن امکاناتی از جمله امکانات پخت‌‌و‌پز گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری نسبت به هتل‌ها محسوب ‌می‌شوند؛ و در این میان هتل آپارتمان آبی با ارائه امکانات و خدمات باکیفیت یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت است. اگر قصد سفر به مشهد دارید خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر هوایی یکی از راحت‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل آپارتمان آبی مشهد


برای رفاه حال هرچه بیشتر مهمانان عزیز امکانات و خدمات رفاهی متنوعی در هتل آپارتمان آبی تدارک دیده شده است. امکانات اساسی این هتل شامل رستوران، اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. امکانات دیگری از جمله لابی، آسانسور، صندوق امانات، اینترنت، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، اتاق چمدان، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل حرفه‌ای هستند و تعامل خوبی با مهمانان دارند. در این هتل خدمات خانه‌‌داری و لاندری به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و ۵ الی ۷ سال نیم‌بها محاسبه می‌شود. این هتل فاقد پارکینگ است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان آبی دارای ۱۶ واحد اقامتی است و از تنوع واحدهای اقامتی خوبی برخوردار است؛ مهمانان می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد هم‌سفران خود اتاق مورد نیاز خود را رزرو کنند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت دو نفره، سوئیت دو نفره فولبرد، آپارتمان یک خوابه چهار نفره، آپارتمان یک خوابه چهار نفره فولبرد و آپارتمان یک خوابه پنج نفره است. برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافی دارند. تمامی واحدهای اقامتی دارای آشپزخانه هستند و شما می‌توانید به راحتی غذایتان را آماده کنید؛ داخل آشپزخانه امکاناتی از جمله اجاق گاز، سینک ظرف‌شویی، یخچال، ظروف پخت‌و‌پز و ظروف پذیرایی قرار دارد. از دیگر امکانات واحدها می‌توان به روم سرویس، پاور سوئیچ، تلویزیون، کمد لباس، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید، رستوران در طبقه منفی یک قرار دارد و ظرفیت پذیرایی از ۵۰ مهمان را دارد. انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود به صورت سلف‌سرویس و انتخابی در این رستوران ارائه می‌شوند. البته رستوران‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که در صورت تمایل می‌توانید آنها را انتخاب کنید. برای مثال رستوران الماس تنها ۳ دقیقه با هتل فاصله دارد. اگر هوس نوشیدنی و یا دسرهای خوشمزه کردید، سری به کافی‌شاپ هتل بزنید.

فاصله هتل آپارتمان آبی مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک میرزا کوچک خان جنگلی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ خونی مشهد: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا گنبد سبز: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است