search
menu

هتل آپارتمان بهشت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان بهشت مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان بهشت مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان بهشت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان بهشت مشهد


هتل آپارتمان بهشت مشهد یکی از هتل های یک ستاره و نزدیک به حرم مطهر در شهر مشهد است، به طوری که در عرض ۵ دقیقه و پیاده به حرم دسترسی خواهید داشت. این هتل در سال ۱۳۹۰ تاسیس گشت و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفت که در طی این بازسازی چندین امکانات رفاهی به این هتل افزوده شد.
همان طور که می دانید شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی کشورمان است و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است، بدین جهت این مسافران برای اقامتشان به هتل و اقامتگاه نیاز دارند که هتل آپارتمان بهشت مشهد به عنوان یکی از هتل آپارتمان های خوب شهر با امکانات عالی و فضایی دلنشین معرفی می کند که مطمئنا برایتان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می کند. با اقامت در هتل آپارتمان بهشت مشهد بازدید از اماکن تاریخی معروف مانند حمام مهدی قلی بیگ و مسجد ۷۲ تن برایتان سهل خواهد بود، همچنین بازار سرشور و بازار رضا نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. هتل آپارتمان بهشت مشهد به خاطر موقعیت مکانی عالی سالانه مورد استقبال زیادی قرار می گیرد و خیلی ها را به سوی خرید بلیط هواپیما مشتاق می سازد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان بهشت مشهد


این هتل آپارتمان دارای امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، رستوران است. پرسنل مجرب این هتل آپارتمان در طول ایام سال پذیرای مهمانان و زائران گرامی از سراسر کشور هستند. لابی این هتل شیک بوده و برای دسترسی به طبقات مختلف می توانید از آسانسور استفاده کنید. در لابی هتل به اینترنت وای فای رایگان دسترسی خواهید داشت. امکانات عمومی دیگری که در این هتل ارائه می شوند که عبارتند از تاکسی سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات. همه عوامل این هتل در جهت کسب رضایت مندی مسافران تلاش می کنند. برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. در واقع می توان گفت این هتل برای افرادی مناسب است که تمیزی اتاق ها و قیمت مناسب، همچنین فاصله اندک تا حرم مطهر برایشان اهمیت بالایی دارد. لازم به ذکر است این مجموعه فاقد پارکینگ بوده ولی در خیابان های اطراف می توانید خودرویتان را پارک کنید. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان بهشت مشهد جزو باکیفیت هتل های شهر به شمار می رود و دارای واحد های اقامتی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. اتاق های هتل بهشت دارای امکانات و خدمات رفاهی مناسبی هستند و به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. در داخل اتاق ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، مینی بار با هزینه، رخت آویز، تلویزیون، تلفن و مبلمان وجود دارند، همچنین در داخل اتاق ها، حمام های اختصاصی وجود دارند و این حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند. اتاق های این هتل دارای فضای مناسب و دلنشینی هستند و برایتان اقامتی دلنشین همراه با آسایش فراهم می کنند. توجه داشته باشید که اتاق های این هتل دارای ظرفیت اضافی نیستند، بنابراین در هنگام رزرو براساس تعداد نفراتتان اقدام به رزرو اتاق نمایید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل دارای ظرفیت ۸۵ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و محلی برای مسافران سرو می کنند. در رستوران این هتل میهمانان می توانند وعده های غذایی مختلف ایرانی و محلی را سفارش داده و نوش جان کنند.

فاصله هتل آپارتمان بهشت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۵.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی ایرانیان: ۱۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است