search
menu

اقامتگاه روستایی بهشت دهبار طرقبه مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
اقامتگاه روستایی بهشت دهبار طرقبه مشهد
روستای دهبار طرقبه مشهد
امکانات اتاق های اقامتگاه روستایی بهشت دهبار طرقبه مشهد
رستوران و غذا خوری اقامتگاه بهشت دهبار
قوانین اقامتگاه روستایی بهشت دهبار
نقاط قوت و ضعف اقامتگاه بهشت دهبار

اقامتگاه روستایی بهشت دهبار طرقبه مشهد


اقامتگاه روستایی بهشت دهبار طرقبه مشهد از جمله اقامتگاه های بوم گردی است که در روستای دهبار تاسیس شده. اقامتگاه های بوم گردی معمولاً مناسب طبیعت گردان و گردشگرانی هستند که بی خیال سفرهای لاکچری شده و به دنبال تجربه زندگی ساده و بومی هر منطقه هستند. اقامتگاه روستایی بهشت دهبار طرقبه مشهد در فاصله ای ۱۴ کیلومتری از طرقبه و در روستای دهبار قرار دارد و کسانی که با خرید بلیط هواپیما به مشهد آمده‌اند باید مقداری سفر زمینی برای رسیدن به آن داشته باشند.

روستای دهبار طرقبه مشهد


دهبار از روستاهای مشهد است که در فاصله ۱۴ کیلومتری از طرقبه، در دره ای سرسبز در دامان کوه های بینالود قرار دارد. نحوه ساخت خانه ها و قرارگیری باغات روستا به گونه ای است که خانه های روستا در بالادست قرار گرفته و باغات میوه در پایین دست. این نحوه ساخت روستا باعث شده تا در فصل بهار و تابستان که باغات شکوفه می دهند روستا شکل خیره کننده ای به خود بگیرد. علاوه بر این طبیعت اطراف روستا بسیار بکر و خاص است و مناسب عکسبرداری و طبیعت گردی است. این نکته را نیز بگوییم که روستای دهبار به باران های رگباری اش معروف است و اگر در سفر خود باران های شدید روستا مواجه شدید حتماً از حاشیه رودخانه ها فاصله گرفته و سعی کنید محتاطانه رفتار کنید.

امکانات اتاق های اقامتگاه روستایی بهشت دهبار طرقبه مشهد


اقامتگاه های روستایی معمولاً از امکانات و خدمات چندان زیادی مانند هتل های ستاره دار را ارائه نمی دهند اما با این حال تجربه اقامت در فضایی ساده و روستایی و آشنایی با سبک زندگی قدیمی روستاییان لذتی است که هر گردشگر و طبیعت گردی را ترغیب می کند تا برای یک بار هم که شده این سبک از زندگی را تجربه کند. اقامتگاه روستایی بهشت دهبار از جمله این اقامتگاه های بوم گردی است که فرصت زندگی ساده در دل طبیعتی پاک را به مهمانانش می دهد. این اقامتگاه در کل ۲ سوئیت با ظرفیت ۲۰ نفر را دارد. سوئیت ها و اتاق های behesht dehbar eco-lodge فاقد تخت خواب هستند و سرویس خواب به صورت سنتی و کف خواب است؛ اما برای راحتی و آسایش مهمانان داخل هر سوئیت به صورت جداگانه سرویس بهداشتی و حمام ایجاد شده است. سیستم گرمایش داخل اتاق های اقامتگاه بخاری برقی و گازی است و از آن جا که آب و هوای دهبار معمولا خنکی مطبوعی دارد نیازی به ایجاد سیستم سرمایشی در اقامتگاه احساس نشده است.

رستوران و غذا خوری اقامتگاه بهشت دهبار


اقامتگاه بهشت دهبار در ازای دریافت هزینه اضافه به مهمانان خود غذاهای محلی در وعده های غذایی مختلف را سرو می کند با این حال داخل سوئیت ها آشپزخانه ای مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز تعبیه شده است تا مهمانان در صورت تمایل غذاها و خوراکی مورد علاقه خود را تهیه و پخت کنند.

قوانین اقامتگاه روستایی بهشت دهبار


بهشت دهبار گرچه اقامتگاهی روستایی است اما قوانین خاص خود را دارد. این اقامتگاه به ازای هر نفر اضافه مبلغ اضافه ای را هم دریافت خواهد کرد اما اقامت کودکان زیر ۶ سال در این اقامتگاه به صورت رایگان خواهد بود. ساعت تخلیه اتاق ها در بهشت دهبار ۱۵ و ساعات تحویل اتاق ها ۱۷ بعد از ظهر است.

نقاط قوت و ضعف اقامتگاه بهشت دهبار


بهشت دهبار اقامتگاهی روستایی است و نباید از آن انتظار خدمات و امکانات فراوانی را داشت اما همین نبود و کمبود امکانات شاید از نظر گردشگران نقطه ضعف بزرگی محسوب شود. نقطه قوت اقامتگاه بهشت دهبار طبیعت اطراف آن و روستایی است که درآن قرار گرفته. روستای دهبار در دره ای بین کوه های بینالود قرار دارد و اطراف آن را باغات میوه و درختان سرسبز گرفته اند و محیط مناسبی برای عکاسی و به ویژه طبیعت گردی است. در کل باید گفت اقامتگاه های طبیعت گردی بیشتر مناسب طبیعت گردان و گردشگرانی هستند که می خواهند تجربه متفاوتی از سفر و اقامت داشته باشند.
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است