search
menu

هتل آیران مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آیران مشهد
اماکن نزدیک هتل آیران مشهد

درباره هتل آیران مشهد


هتل آیران مشهد از گزینه های اقامتی سه ستاره و خوب شهر مشهد مقدس است که در خیابان امام رضا و در شرف حرم مطهر ثامن الحجج قرار گرفته است. با وجود اینکه این هتل در سال ۱۳۹۱ ساخته شد، اما مجدد برای بهبود امکانات رفاهی و دکوراسیون آن در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. امروزه هتل آیران مشهد با داشتن امکاناتی فراوان و ۶۰ باب واحد اقامتی مجلل و مجهز (مشتمل بر ۱۸ واحد دو تخته، ۱۸ واحد سه تخته و ۲۴ واحد آپارتمان با ظرفیت ۳۰۰ نفر)، آمادگی کامل میزبانی از زائران و گردشگران مشهد مقدس را در هر زمان از سال دارد.
از آنجایی که هتل آیران مشهد در خیابان امام رضا علیه السلام قرار گرفته، زائران گرامی هتل با صرف اندک زمانی قادر خواهند بود که مسافت کوتاه هتل تا حرم را حتی با پای پیاده نیز طی کنند و به بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام دسترسی یابند. از افتخارات ارزشمند هتل آیران مشهد این است که در مدت زمان کوتاه فعالیت خود موفق شده است رضایت اکثریت میهمانان خود را جلب کرده و میزبانی شایسته برای گردشگران و زائران باشد.
البته باید گفت بی دلیل نیست که گردشگران و زائران مشهد مقدس هتل آیران مشهد را برای اقامت بر می گزینند: برخورداری کارکنانی خوش رو و مجرب که خدماتی فراتر از نرخ اقامتی هتل به میهمانان عرضه می دارد، مزیتی نیست که هر هتلی از آن بهره‌مند باشد. افزون بر این، هتل آیران مشهد از امکانات فراوانی نیز برخوردار است.
امکاناتی نظیر پارکینگی امن و رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو و نمازخانه ای دنج و جادار از جمله مزایایی است که اقامت در هتل آیران مشهد را به تجربه ای لذت بخش مبدل خواهد ساخت. همانطور که می دانید هر هتل باکیفیتی به رستورانی خوب نیز نیاز دارد و هتل آیران مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست.
رستوران هتل آیران مشهد با بهره‌گیری از پرسنلی باتجربه و کاربلد قادر است تجربه صرف غذا در این هتل را به لحظاتی خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی مبدل سازد. طعم لذیذ و تنوع غذاهای سنتی این رستوران به حدی خوب است که هر گردشگری را از دردسر یافتن رستورانی باکیفیت رها می سازد. علاوه بر رستوران، هتل آیران مشهد از کافی شاپ بسیار دلپذیر و تمیزی نیز برخوردار است که دوشادوش رستوران خوب این هتل، به میهمانان گرامی هتل سرویس رسانی می کند.
حال شاید بپرسید که واحدهای اقامتی هتل آیران مشهد از چه امکاناتی برخوردار است. در پاسخ به این پرسش باید گفت که کلیه اتاق های هتل آیران مشهد از اسباب و وسایلی چون مبلمان، یخچال، تلویزیون، کمدلباس، آباژور، دراور و صندوق امانات برخوردار بوده و به سیستم های اطفاء حریق و تهویه مطبوع مجهز شده اند. گفتنی است که میهمانان هتل در صورت تمایل و در هر ساعت روز قادر خواهند بود که از خدمات خانه داری، خشکشویی و روم سرویس بهره مند گردند.
اینترنت پرسرعت نیز در تمام ساعات شبانه روز و از بدو ورود در اختیار میهمانان هتل آیران مشهد قرار خواهد گرفت. بنابراین هتل آیران مشهد از لحاظ امکانات و خدمات نیز قادر است هر گردشگری را راضی نگه دارد و اقامتی لذت بخش و به یادماندنی را برای میهمانان و زائران رقم بزند.

اماکن نزدیک هتل آیران مشهد


فاصله هتل آیران مشهد تا بازار رضا: ۸۰۰ متر
فاصله هتل آیران مشهد تا بازار جنت: ۳ کیلومتر
فاصله هتل آیران مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۳ کیلومتر
فاصله هتل آیران مشهد تا مجتمع تجاری آلتون: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آیران مشهد تا پارک کوهسنگی: ۸ کیلومتر
فاصله هتل آیران مشهد تا آرامگاه خواجه ربیع: ۱۰ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است