search
menu

هتل اعیان مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اعیان مشهد
امکانات عمومی هتل اعیان مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اعیان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل اعیان مشهد


هتل سه ستاره اعیان مشهد یکی از هتل‌ های نزدیک به حرم مطهر امام رضاست که در سال ۱۳۸۵ در خیابان امام رضا ۲ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۴ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای ۷ طبقه و ۵۵ باب اتاق است که در حالت کلی ظرفیت ۱۶۵ مسافر را دارد. این هتل به دلیل دارا بودن بهترین موقعیت جغرافیایی در شهر مشهد همواره مورد توجه گردشگران و زائران قرار می گیرد و در هنگام رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل می نمایند. هتل اعیان مشهد تا حرم مطهر ۵ دقیقه فاصله دارد که به راحتی و پیاده قابل دسترس است، همین امر سبب گشته تا زائران به راحتی در طی شبانه روز به حرم بروند. علاوه بر نزدیکی به حرم و بسیاری از جاهای دیدنی و بازارهای مشهد مانند بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن، بازارهای 17 شهریور می توان به قیمت مناسب و کیفیت مطلوب این هتل اشاره کرد که جزو دلایل محبوبیت این هتل به شمار می روند.

امکانات عمومی هتل اعیان مشهد


این مجموعه دارای امکاناتی شامل کافی‌ شاپ، رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۱۸ خودرو است. در پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. همچنین در لابی این هتل اینترنت رایگان و محدود ارائه می شود و در صورت نیاز می توانید وسایل خودتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید. پرسنلی مجرب و آموزش دیده Ayan Hotel در طول سال آماده میزبانی از میهمانان گرانقدر هستند و همگی در تلاشند تا اقامتی به یاد ماندنی برایتان رقم بزنند. در هتل زیبای اعیان تمامی استانداردهای هتلداری به خوبی رعایت می شوند و با توجه به یکی از قوانین این هتل باید اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای رفتن به طبقات مختلف در این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. امکانات رفاهی مناسبی برای افراد معلول در این هتل فراهم گردیده است.
یکی دیگر از امکانات ارائه شده در هتل اعیان مشهد وجود صرافی در داخل هتل است که برای مسافران خارجی بسیار پرکاربرد است. از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در هتل اعیان در مشهد سالن بیلیارد و چایخانه سنتی است که دارای محیطی دنج و زیباست و لحظات خوشی را در این مکان تجربه خواهید کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل اعیان مشهد در واحدهای اقامتی خود امکانات رفاهی مطلوبی ارائه می دهد، باتوجه به اینکه این هتل شامل اتاق های متنوعی است و انواع اتاق ها عبارتند از اتاق‌ های دو تخته، سوئیت رویال دو نفره، آپارتمان تکخوابه دو نفره، سوئیت رویال سه نفره، آپارتمان دو خوابه، کانکت روم چهار نفره. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و واحدهای اقامتی در این هتل دارای طراحی اسلامی بوده و چیدمان داخلی اتاق ها نیز با بهترین دکوراسیون انجام گرفته است. امکانات داخل اتاق ها عبارتند از سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تختخواب، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار غیر رایگان. همچنین در همه واحدهای این هتل می توانید از حمام های اختصاصی بهره مند شوید، حمام ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

رستوران هتل


هتل اعیان مشهد دارای یک رستوران مجهز است و در این رستوران انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی ارائه می شود. این رستوران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران گرامی است و با پرداخت هزینه مربوطه می توانید انواع غذاها را سفارش دهید. با اقامت در این هتل می توانید صبحانه به صورت رایگان میل کنید ولی برای وعده های دیگر مستلزم پرداخت هزینه جداگانه هستید.

فاصله هتل اعیان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۵.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش وکیل آباد: ۲۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است