search
menu

هتل آوازه مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آوازه مشهد
امکانات عمومی هتل آوازه مشهد
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آوازه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آوازه مشهد


هتل آوازه مشهد از هتل‌های دو ستاره در شهر مشهد است. هتل آوازه که همانند نامش آوازه مسافران زیادی شده فاصله اندکی تا حرم مطهر امام رضا دارد. همچنین این هتل به دلیل نوساز بودن و ارائه خدمات و امکانات رفاهی خوب در میان گردشگران و زائران طرفداران زیادی کسب کرده است. هتل آوازه در مقایسه با سایر هتل‌های مشهد از کیفیت خوبی برخوردار است، همچنین به دلیل دسترسی آسان به جاهای دیدنی و تاریخی شهر مشهد از این هتل موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. از جاهای دیدنی مشهد می‌توان به مجتمع گردشگری چالیدره، پارک کوهسنگی، پارک وکیل‌آباد، کاروانسرای باباقدرت، بوستان مینیاتوری و گنبد هارونیه. فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز حدوداً ۷ کیلومتر است که از طریق ترانسفر فرودگاه می‌توانید به هتل دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل آوازه مشهد


با توجه به دو ستاره بودن این هتل می‌توانید از خدمات رفاهی خوبی برخوردار شوید و مطمئناً همه مسافران از این اقامت احساس رضایت خواهند کرد. در لابی این هتل بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و شما نیز می‌توانید تا زمان تحویل اتاقتان بر روی مبل‌های لابی استراحت کرده و منتظر بمانید. همچنین برای دسترسی به تمامی طبقات نیز آسانسور تعبیه‌شده است، همین امر سبب می‌شود تا مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل اتاقشان را رزرو کنند. در لابی می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. در صورت داشتن وسایل گران‌بها و ارزشمند خود نیز می‌توانید به صندوق امانات بسپارید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در این هتل بهره‌مند شوید و هرجایی که دوست داشته باشید بروید. کارکنان در این مجموعه مجرب و آموزش‌دیده هستند، همگی در هرچه بهتر شدن شرایط اقامت تلاش می‌کنند. برخی از مسافران با ماشین شخصی به مشهد سفر می‌کنند که برایشان پارکینگ تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل عبارت‌اند از خدمات خانه‌داری، اعلام حریق، نمازخانه و روزنامه رایگان. با توجه به ضوابط و شرایط این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


در هتل آوازه مشهد می‌توانید از واحدهای اقامتی متعدد انتخاب کنید، این واحدها عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و آپارتمان یک خوابه و اتاق پنج تخته. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از خدماتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلفن، مبلمان، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین رایج در این هتل ساعت تحویل اتاق‌ها ۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق‌ها نیز ۱۲ ظهر است، بر همین اساس بهتر است در زمان خرید بلیط هواپیما به ساعت پروازتان دقت کنید. همچنین لازم به ذکر است که برای کودکان زیر ۳ سال هزینه اقامت رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت رایگان و برای بالای ۵ سال نیز به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل آوازه مشهد آماده استقبال از مسافران بوده و انواع غذاهای ایرانی و محلی را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید. ظروف استفاده‌شده در این رستوران تمیز بوده و فضای رستوران نیز شیک است. علاوه بر آن، بخشی تحت عنوان کافی‌شاپ بوده و انواع نوشیدنی و خوراکی سرو می‌کنند.

فاصله هتل آوازه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است