search
menu

هتل اترک مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اترک مشهد
امکانات عمومی هتل اترک مشهد
امکانات تفریحی هتل اترک مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اترک مشهد
رستوران هتل اترک مشهد
فاصله هتل اترک مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل اترک مشهد


هتل اترک مشهد هتلی ۴ ستاره نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است که حدود نیم‌قرن سابقه داشته و در حال میزبانی از گردشگران شهر مشهد است. این هتل در سال ۱۳۵۷ به عنوان اولین هتل ۴ ستاره شهر مشهد افتتاح‌شده و یکی از هتل‌هایی است که به‌روزترین امکانات را در اختیار زائران و مهمانان می‌گذاشت. هتل اترک مشهد در طی چندین سال گذشته و در جهت بهبود ارائه خدمات دستخوش تغییر و بازسازی‌شده است که اولین بار در سال ۱۳۷۵ با افزودن ۳ طبقه دیگر به هتلی ۱۰ طبقه تبدیل شد و در سال ۱۳۸۹ نیز طبقات ۴ و ۵ اضافه گردید و نمای ساختمان موردبازسازی قرار گرفت. همچنین برخی از اتاق‌های طبقه آخر هتل به سوئیت‌ و آپارتمان لوکس تبدیل شدند که امکانات مدرنی مثل سونا و جکوزی دارند. در سال جاری نیز آخرین فاز بازسازی هتل انجام گرفت و ۳ طبقه اول و لابی و رستوران ظاهری مدرن و امکاناتی به‌روز را برای هتل به ارمغان آوردند. این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم به بازار رضا و بازار هفده شهریور نیز نزدیک است که جزو بازارهای مشهور این شهر به شمار می‌روند، پس کافی است با خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل اترک مشهد


گشاده‌رویی و خوش‌برخوردی و مجرب بودن پرسنل هتل اترک مشهد در میان مسافران زبان زد شده است. همچنین قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و تهیه بلیط و تور گردشگری، ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، بلیط‌های جاذبه‌های گردشگری و اماکن فرهنگی هستند. علاوه بر این‌ها، خدمات مربوط به نظافت و شارژ اتاق‌ها و خدمات لاندری در اسرع وقت انجام می‌گیرند. هتل اترک شامل اتاق و سالن جلسه است که برای برگزاری جلسات کاری یا سیمنار مورداستفاده قرار می‌گیرد، البته برای استفاده از این خدمات باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. در لابی این هتل می‌توانید از اینترنت محدود و رایگان بهره‌مند شوید. برای دسترسی به تمامی طبقات نیز آسانسور تعبیه‌شده است. در ورودی می‌توانید از دستگاه واکس کفش بهره‌مند شوید. پارکینگ اختصاصی این هتل ظرفیت محدودی داشته و قابلیت پذیرش ۲۰ خودرو را دارد که بهتر است در هنگام رزرو اتاق به مسئول مربوطه اطلاع دهید.

امکانات تفریحی هتل اترک مشهد


با اقامت در هتل اترک می‌توانید از امکانات و تسهیلاتی مانند مجموعه ورزشی و آبی، باشگاه بدن‌سازی مجهز به جدیدترین تجهیزات، سونای خشک و بخار، جکوزی مدرن، اتاق ماساژ بهره‌مند شوید. مطمئن باشید از انتخاب این هتل پشیمان نخواهید شد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اترک مشهد


هم‌اکنون هتل اترک مشهد داری ۱۶۴ واحد اقامتی است. آپارتمان‌های ۲ خوابه ویژه و معمولی، سوئیت‌های ویژه و معمولی، اتاق‌های ۱ یا ۲ تخته ویژه و معمولی و آپارتمان دوبلکس ۳ خوابه جزو واحدهای اقامتی این هتل هستند که با توجه به بودجه و اولویت‌های مسافران می‌توانند یکی از این واحدها را انتخاب کنند. این اتاق‌ها دارای یخچال، آشپزخانه، کمد لباس، میز تحریر، چای‌ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، مینی بار با هزینه، آب رایگان و سیستم تهویه مطبوع هستند. ضمناً در حمام‌های اختصاصی هر یک از واحدها دمپایی و لوازم بهداشتی هم موجود است.

رستوران هتل اترک مشهد


سه رستوران و دو کافی‌شاپ نیز در این هتل دایر شده‌اند تا زمانی که احساس گرسنگی کردید به رستوران یاس در طبقه همکف، رستوران رز در طبقه اول و رستوران ارکیده در بام هتل رفته و با تماشای چشم‌انداز زیبایی از حرم انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید.

فاصله هتل اترک مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱۰۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۶۵۰ متر
فاصله تا مسجد ۷۲تن: ۷۰۰متر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۸۰۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است