search
menu

هتل اطلس مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اطلس مشهد
واحدهای اقامتی هتل اطلس مشهد
امکانات رفاهی هتل اطلس مشهد
رستوران و کافی‌شاپ هتل اطلس مشهد
خدمات رفاهی هتل اطلس مشهد
موقعیت مکانی هتل اطلس مشهد
اماکن نزدیک به هتل اطلس مشهد

درباره هتل اطلس مشهد


نزدیکی به بارگاه امام هشتم (ع) امتیازی بزرگ برای هتل‌های مشهد محسوب می‌شود، به‌خصوص اگر فاصله هتل تا حرم مطهر چنان باشد که دسترسی به صحن ملکوتی امام رضا (ع) با پای پیاده نیز امکان‌پذیر گردد. بنا به همین دلیل است که هتل اطلس مشهد شهرت فراوانی میان زائران و خریداران بلیط هواپیما مشهد پیدا کرده است: موقعیت مکانی این هتل چنان مطلوب است که در فاصله ۲۵۰ متری به باب الرضا قرار گرفته و فقط ۳ دقیقه با حرم فاصله دارد. قرار گرفتن این هتل در میدان بیت‌المقدس، نه‌تنها دسترسی به حرم را سهولت بخشیده است، بلکه بازدید از برخی جاهای دیدنی مشهد نظیر بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن و مسجد گوهرشاد را در زمانی بسیار کوتاه میسر کرده است.

واحدهای اقامتی هتل اطلس مشهد


گرچه ساختمان هتل Atlas Hotel Mashhad بیش از ۴۰ سال قدمت دارد، به‌منظور رفاه و آسایش مهمانان هتل و بهره‌مندی آن‌ها از تجهیزاتی مدرن و به‌روز، در سال ۱۳۹۵ احیا و به‌شکلی امروزی بازسازی شده است. هتل اطلس در ۸ طبقه دارای ۱۸۸ اتاق با امکانات رفاهی قابل‌قبول و مطلوب است. واحدهای اقامتی این هتل در دو نوع کلاسیک و رویال به مسافران عرضه می‌گردند که از اتاق‌هایی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته تشکیل شده‌اند. واحدهای دو تخته دارای یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره بوده و برای مهمانانی که دو نفر هستند، بسیار مناسب است. برای اقامت میهمانانی که سه نفر هستند، هتل اطلس مشهد اتاق‌هایی تریپل را در نظر گرفته که از یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره برخوردار است. میهمانانی که بیش از سه نفر هستند، می‌توانند از اتاق‌های چهار تخته هتل اطلس استفاده نمایند. ناگفته نماند که اتاق‌های پنج تخته هتل اطلس نیز دارای یک اتاق‌خواب بوده و برای خانواده‌هایی که جمعیت بیشتری دارند، گزینه بسیار مناسبی است.

امکانات رفاهی هتل اطلس مشهد


لابی هتل اطلس مشهد در مساحتی بسیار بزرگ و باشکوه طراحی شده که امکان برگزاری قرارها و ملاقات رسمی و غیررسمی را برای مهمانان فراهم کرده است. خوب است بدانید که هتل اطلس مشهد به علت قرار گرفتن در جوار حرم مطهر و فضای بسیار شلوغ اطراف، پارکینگ بزرگی با وسعت ۴۰ خودرو را برای رفاه میهمانانی که با خودرو شخصی به هتل مراجعه می‌نمایند، در خود جای داده است. دیگر امکاناتی از قبیل: نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، محوطه نگهداری از چمدان، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات قرار داده شده است تا رضایت تمامی مهمانان هتل جلب گردد.

رستوران و کافی‌شاپ هتل اطلس مشهد


رستوران شیک و تمیز هتل اطلس مشهد مشرف‌به حرم مطهر رضوی بوده و در هنگام صرف غذا محیط دل‌نشینی را برای میهمانان به ارمغان آورده است. در رستوران هتل اطلس انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به‌صورت منو انتخابی سرو می‌گردد. گفتنی است مهمانانی که از زیارت یا خرید به هتل بازمی‌گردند، جهت رفع خستگی خود می‌توانند از کافی‌شاپ زیبای هتل اطلس بهره‌مند گردند و با سفارش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم عصرانه و بستنی لحظات شادی را در کنار خانواده خود سپری نمایند.

خدمات رفاهی هتل اطلس مشهد


هتل سه ستاره اطلس با کادری حرفه‌ای و باتجربه برای پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی قادر است خدماتی گوناگونی از قبیل: خشک‌شویی، لباس‌شویی، باربری، روم سرویس، خانه‌داری، بیدارباش و پذیرش شبانه‌روزی را به مهمانان هتل ارائه کند.

موقعیت مکانی هتل اطلس مشهد


نزدیکی هتل به مراکز تجاری و فروشگاه‌های اطراف حرم از جمله بازار رضا موجب شده است تا امکان دسترسی مسافران به مراکز خرید مشهد، به‌راحتی فراهم باشد. افزون بر حرم امام رضا (ع)، پارک میرزا کوچک خان و دیگر جاهای دیدنی مشهد در فاصله‌ اندکی از هتل قرار دارند و امکان بازدید از این اماکن با صرف کمترین هزینه ممکن به لطف موقعیت مکانی مناسب هتل برای شرکت کنندگان تور مشهد امکان‌پذیر شده است.

اماکن نزدیک به هتل اطلس مشهد


فاصله هتل اطلس مشهد تا بازار رضا: ۱۴۰ متر
فاصله هتل اطلس مشهد تا حرم ورودی باب الرضا: ۲۵۰ متر
فاصله هتل اطلس مشهد تا حرم ورودی باب الجواد: ۵۱۹ متر
فاصله هتل اطلس مشهد تا مسجد هفتاد و دو تن: ۷۱۴ متر
فاصله هتل اطلس مشهد تا مدرسه علمیه عباسقلی خان: ۷۳۹ متر
فاصله هتل اطلس مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۸۴۵ متر
فاصله هتل اطلس مشهد تا مقبره پیر پالان دوز :۸۸۹ متر
فاصله هتل اطلس مشهد تا گنبد خشتی: ۱.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است