search
menu

هتل آرتیمان مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرتیمان مشهد
امکانات عمومی هتل آرتیمان مشهد
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آرتیمان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آرتیمان مشهد


هتل آرتیمان از هتل‌های دو ستاره در شهر مشهد مقدس است. این هتل در خیابان امام رضا واقع‌شده و موردتوجه زائران امام رضا قرار می‌گیرد، زیرا با اقامت در این هتل در عرض ۳ دقیقه با خودرو به حرم دسترسی خواهید داشت. هتل آرتیمان یکی از هتل‌های تازه تأسیس است و با ۵ طبقه و ۵۰ واحد اقامتی آماده استقبال از مسافران سراسر کشور است. همچنین ایستگاه مترو نیز در نزدیکی این هتل بوده و با اقامت در این هتل و از طریق مترو می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی مانند پارک کوهسنگی، موزه نادری، مسجد گوهرشاد و مراکز خرید مانند مرکز خرید الماس شرق، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید آلتون و غیره بازدید کنید. پس با خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید، همچنین برای دسترسی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به هتل نیز می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید، البته باید بابت این کار هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

امکانات عمومی هتل آرتیمان مشهد


پرسنل در هتل آرتیمان مجرب بوده و همگی در بهتر شدن اقامت تلاش می‌کنند. لابی این هتل برای ۱۸ مسافر به طور همزمان ظرفیت داشته و با زمان تحویل و تخلیه اتاقتان می‌توانید در این قسمت منتظر بمانید. در هتل آرتیمان پارکینگ تعبیه‌شده است تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را در پارکینگ بگذارند. لازم به ذکر است که این پارکینگ برای ۲۰ خودرو ظرفیت داشته و استفاده از آن رایگان است. همچنین در لابی هتل می‌توانید اینترنت وای فای به صورت نامحدود استفاده کنید، البته باید برای استفاده از اینترنت هزینه مجزا پرداخت کنید. برای دسترسی به طبقات این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، در هر طبقه که مایل باشند اتاق دلخواهشان را می‌توانند رزرو کنند. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید سوار تاکسی‌سرویس شوید و با پرداخت هزینه مربوطه به بازدید از جاهای دیدنی شهر مشهد بروید. در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید به بخش لاندری بروید و از خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت سه نفره، سوئيت چهار نفره. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید به خیابان نگاه کنید. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه آن نیز ساعت ۱۲ ظهر است. با توجه به قوانین رایج در این هتل اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود و برای بالای ۱۲ سال هزینه به طور کامل دریافت می‌گردد. در داخل اتاق‌ها و سوئیت‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر یخچال، مبلمان، چای‌ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، آب رایگان، تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل آرتیمان با فضای عالی برای ۶۰ نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای ایرانی و محلی را در زمان وعده‌های غذایی سرو می‌کنند. همچنین کافی‌شاپ موجود در این هتل نیز با نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های بی‌نظیر خود تجربه‌ای جدید برای مسافران رقم می‌زند.

فاصله هتل آرتیمان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک بابا قدرت: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است