search
menu

هتل آرسان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرسان مشهد
امکانات عمومی هتل آرسان مشهد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرسان مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آرسان مشهد


هتل آرسان مشهد، یکی از هتل های اقتصادی در خیابان امام رضای مشهد است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است. بزرگ ترین مزیت اقامت در هتل آرسان مشهد، قرار داشتن آن در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) است. مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند تنها با ده دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی دسترسی داشته باشند. این هتل در ده طبقه ساخته شده و با توجه به درجه ستاره اش امکانات و خدمات رفاهی مناسب به مهمانان ارائه می دهد.
مهمانانی که بلیط ارزان مشهد خریداری می کنند، این هتل را بیشتر به خاطر موقعیت مکانی خوبش ترجیح می دهند. کارکنان این هتل بسیار خوش برخورد، صبور و کارآزموده هستند و تمام تلاششان را جهت فراهم کردن اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان انجام می دهند.

امکانات عمومی هتل آرسان مشهد


این هتل با توجه به امکانات رفاهی که برای مهمانان فراهم کرده، هتل مناسب و مقرون به صرفه ای به حساب می آید. مهمانانی که قصد دارند در سفر به مشهد نزدیک حرم مطهر رضوی و جاذبه های دیدنی اقامت داشته و در عین حال در هزینه هایشان صرفه جویی کنند، هتل آرسان مشهد گزینه خوبی برایشان محسوب می شود. در این هتل برای مهمانانی که با خودروی شخصی شان به مشهد مسافرت می کنند یک پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰ خودرو در نظر گرفته شده است. مهمانان می توانند در لابی و اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت استفاده کنند.
هتل دارای یک لابی متوسط با ظرفیت ۵۰ نفر است که در طبقه همکف قرار دارد. در لابی هتل جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی از قبیل آسانسور، اتاق چمدان، مبلمان، میز، تلویزیون، نمازخانه، پله اضطراری، زنگ هشدار، ایستگاه روزنامه، تلفن (داخلی)، اتاق تلفن (اپراتور)، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش خاموش کن و سرویس بهداشتی ایرانی فراهم شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدمات مختلف مانند فتوکپی، فکس، پرینت، لاندری (خشکشویی) و غیره به پذیرش هتل مراجعه کنند. در این هتل امکانات تفریحی زیاد و یا قابل توجهی وجود ندارد. اما مهمانان می توانند از سونای هتل استفاده کرده و به طراوت پوست و سم زدایی بدنشان کمک کنند.

اتاق های هتل


در این هتل در مجموع ۴۴ واحد اقامتی وجود دارد. اتاق های هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق دو تخته فولبرد، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته فولبرد، واحد یک خوابه چهار تخته (سه تخته + یک سرویس اضافه)، واحد یک خوابه چهار نفره فولبرد (سه تخته + یک سرویس اضافه)، واحد دو خوابه شش نفره و واحد دو خوابه شش نفره فولبرد هستند.
دید اتاق ها را منظره کوچه و خبابان تشکیل می دهد. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان واحد مد نظرشان را رزرو کنند. به طور کلی در این هتل ۱۳۵ تخت جهت پذیرایی از مهمانان وجود دارد. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال که از سرویس اضافه استفاده نمی کنند رایگان بوده و برای کودکان بالای ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

امکانات اتاق های هتل


با توجه به میان‌رده بودن هتل، در اتاق ها و واحدهای اقامتی آن امکانات رفاهی بسیار مناسب و درخور فراهم شده اند. تمام اتاق ها از نظافت خوب ورضایت بخش برخوردار هستند و خدمات خانه داری به صورت روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. در اتاق های هتل امکاناتی نظیر مبلمان، تخت، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، دراور، کمد لباس، تلفن، تلویزیون ال ای دی شامل شبکه های استانی دیجیتال، مینی بار با هزینه، یخچال، پاور سوئیچ، اینترنت رایگان با حجم محدود، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام (دوش)، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، حوله و دمپایی وجود دارند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران بزرگ با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود دارد. «رستوران آرسان» در طبقه منفی یک هتل واقع شده و غذاهای ایرانی را در منوی انتخابی به مهمانان ارائه می دهد. وعده صبحانه نیز همه روزه در ساعات معین برای مهمانان آماده و سرو می شود. یک کافی شاپ با ظرفیت ۳۰ نفر نیز در هتل فعالیت می کند. مهمانان می توانند انواع نوشیدنی های گرم و سرد و خوراکی های خوشمزه را در این کافی شاپ امتحان کنند.

فاصله هتل آرسان مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا بوستان کوهسنگی: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید الماس شرق: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است