search
menu

هتل آپارتمان ارمغان ۱ مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ارمغان ۱ مشهد
امکانات عمومی هتل هتل آپارتمان ارمغان ۱ مشهد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ارمغان ۱ مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ارمغان ۱ مشهد


هتل آپارتمان ارمغان ۱ مشهد، در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده و یکی از هتل های خوب برای مهمانانی است که قصد دارند اقامتگاهی مناسب در نزدیکی ها حرم مطهر امام رضا (ع) داشته باشند. این هتل آپارتمان ۱ ستاره فاصله کمی تا حرم مطهر رضوی و بسیاری از مراکز خرید و تجاری ازجمله بازار رضا دارد. در این هتل ۴ طبقه ای امکانات و خدمات ارائه شده با توجه به درجه ستاره آن بسیار مناسب و رضایت بخش هستند. مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد می خرند، می توانند به این هتل آپارتمان به عنوان گزینه خوبی برای اقامت مقرون به صرفه و راحت نگاه کنند.

امکانات عمومی هتل هتل آپارتمان ارمغان ۱ مشهد


در این هتل آپارتمان به مهمانانی که با خودروی شخصی شان به مشهد سفر کرده اند، یک پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴ خودرو در نظر گرفته شده است. مهمانان می توانند از اینترنت وای فای رایگان با حجم محدود در لابی هتل استفاده کنند. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف قرار دارد. در لابی هتل جهت آسایش و راحتی بیشتر مهمانان امکانات و خدماتی از قبیل میز و مبلمان، تلویزیون، آسانسور، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، صرافی، پله اضطراری، مرکز خرید، اتاق چمدان، اتاق تلفن (اپراتور)، دستگاه واکس کفش، کافی نت و سرویس بهداشتی ایرانی فراهم شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی جهت ارائه خدمات به مهمانان و رسیدگی به نیازها و سوالات آن ها فعالیت می کند. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی چون تهیه بلیط، خدمات تور، تاکسی سرویس، خدمات سی آی پی (تشریفات ویژه)، خدمات باربری، خدمات بیدارباش و غیره به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان این هتل آپارتمان مجرب، خوش برخورد و کار آزموده هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان اقامتی دلنشین و راحت تجربه کنند.

اتاق های هتل


در چهار طبقه این هتل آپارتمان ۲۱ اتاق وجود دارند. داخل این اتاق ها در مجموع ۸۰ تخت تعبیه شده اند. دید اتاق های هتل شامل منظره کوچه و خیابان است. در این هتل آپارتمان انواع اتاق ها شامل اتاق دو تخته، اتاق دو تخته فولبرد، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته فولبرد، اتاق چهار تخته، واحد یک خوابه ۵ نفره و واحد یک خوابه ۶ نفره قابل رزرو هستند. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند.
زمان تحویل اتاق در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر سال که از سرویس اضافه استفاده نمی کنند، رایگان بوده و برای کودکان ۳ الی ۷ سال در صورت استفاده نکردن از یرویس اضافه نیم بها محاسبه می گردد. تمام اتاق های هتل از نظافت خوب و رضایت بخش برخوردار هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل آپارتمان ارمغان ۱ مشهد امکانات رفاهی مناسب برای آسایش مهمانان فراهم شده اند. در تمام اتاق های هتل تخت، مبلمان، تلویزیون ال ای دی شامل شبکه های استانی دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، یخچال، دراور، کمد لباس، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلفن (داخلی)، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، حوله و سشوار، دمپایی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی وجود دارند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران با ظرفیت ۷۵ نفر به نام «رستوران ارمغان» وجود دارد. این هتل در طبقه منفی یک هتل واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و فست فود برای مهمانان آماده و سرو می کند. غذاها در این رستوران به صورت انتخابی و باز سرو می شوند. علاوه بر این، یک کافی شاپ و چایخانه سنتی در هتل وجود دارند که انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه خوراکی های خوشمزه برای مهمانان آماده می کنند.

فاصله هتل آپارتمان ارمغان ۱ مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۹۵۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملک آباد: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا بوستان کوهسنگی: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است