search
menu

خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد
امکانات کلی خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران خانه مسافر
فاصله خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد


یکی از ویژگی‌های مهم هتل‌ها و اقامتگاه‌های مشهد نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) است و خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اواخر قرن ۲۰ و اوایل قرن ۲۱، مشهد به یک کلان شهر بزرگ مدرن تبدیل شد و مذهب همچنان نقش بسیار زیادی در توسعه آن ایفا می‌کرد. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا واقع شده و در سال ۱۳۹۵ تاسیس و در سال ۱۳۹۹ مورد بازسازی قرار گرفته است. Armaghan 2 Hotel به دلیل نزدیک بودن به حرم رضوی، بازار رضا، مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، باغ گیاه شناسی مشهد و هلیوم پارک مشهد و قیمت مناسب مورد توجه مسافران و زائران بسیاری قرار گرفته است. برای رفت و آمد در شهر می‌توانید ار ایستگاه اتوبوس در خیابان امام رضا یا ایستگاه متروی بسیج و ایستگاه متروی هفده شهریور استفاده کنید. فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ۸.۵ کیلومتری این هتل آپارتمان واقع شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد مقدس را داشته باشید، می‌توانید با رزرو این هتل آپارتمان اقامت خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. میهمانان می‌توانند برای رزرو جاهای دیدنی از کارکنان میز تور کمک بگیرند. خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد دارای ۵ طبقه است و جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. سیستم اعلام و اطفا حریق برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه ناگوار تعبیه شده است. لابی هتل مکان خوبی برای استراحت به شمار می‌آید و دارای اینترنت بی سیم و تلویزیون است. سرویس بهداشتی ایرانی نیز در لابی وجود دارد. هتل آپارتمان Armaghan 2 Hotel دارای محیطی تمیز و فضایی دلنشین است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل با خوشرویی با میهمانان برخورد کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. ورود به خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این خانه مسافر دارای انواع سوئیت‌های دو تخته، سوئیت دو تخته بدون پنجره، سوئیت دو تخته برای یک نفر به همراه صبحانه، ناهار و شام، سوئیت سه تخته، سوئیت چهار تخته، سوئیت سه تخته همراه با صبحانه، ناهار و شام، سوئیت چهار تخته همراه با صبحانه، ناهار و شام، سوئیت یک خوابه پنج تخته و سوئیت یک خوابه پنج تخته همراه با صبحانه، ناهار و شام است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید سوئیت دلخواهتان را انتخاب کنید. تلویزیون، یخچال، اسپلیت، مینی‌بار، اجاق گاز، کتری، میز، رخت آویز، کمد لباس و دراور از امکانات اتاق‌ها به شمار می‌آیند. وسایل و امکانات آشپزی نیز در اتاق‌ها وجود دارد، در صورتی که بخواهید خودتان آشپزی کنید مشکلی از این بابت نخواهید داشت. برای آسایش و راحتی میهمانان در هر یک از سوئیت‌های خانه مسافر ارمغان ۲ سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان قرار داده شده است. با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید در اتاق خود به وای فای دسترسی داشته باشید.

رستوران خانه مسافر


برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل آپارتمان مراجعه کرده یا به رستوران‌های نزدیکی همچون رستوران فیروزه، رستوران الماس و کبابی امید بروید. طرقبه و شاندیز نیز رستوران‌های خوبی دارند و با ۴۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به آن‌ها برسید.

فاصله خانه مسافر ارمغان ۲ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاروانسرای بابا قدرت: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید خورشید: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است