search
menu

هتل آراد مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آراد مشهد
اماکن نزدیک هتل آراد مشهد

درباره هتل آراد مشهد


هتل آراد مشهد از آن دسته هتل‌ های مشهد است که اقامتی ارزان در سفر معنوی و زیارتی مشهد مقدس را به شما هدیه می دهد. کیفیت و خدمات ارائه شده توسط هتل آراد مشهد نسبت به پولی که پرداخت می کنید کاملا برابری می کند. بد نیست بدانید که هتل آراد مشهد ۲ ستاره است . اگر از جمله کسانی هستید که به خرید و مخصوصا خرید لوازم خانگی علاقه دارید، جالب است بدانید که بازار بلور از قدیمی ترین بازار های لوازم خانگی مشهد است همسایه هتل آراد مشهد می باشد و شما می توانید در سفر زیارتی خود با یک تیر دونشان بزنید و لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.
از نظر تنوع اتاق ها؛ هتل آراد مشهد دارای چندین اتاق‌ مختلف است که هرکدام امکاناتی رفاهی و بهداشتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، یخچال، آینه دراور، تلفن را برای آرامش و آسایش هر چه بیشتر مسافران دارا می باشند. بد نیست بدانید که امکانات کلی هتل آراد مشهد شامل: رستوران، کافی شاپ، لاندری، خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، خدمات باربری، نمازخانه می باشند. از نظر تمیزی و نطافت اتاق ها می توان گفت این هتل مشهد نمره قابل قبولی دارد.جالب است بدانید که هتل آراد مشهد فاصله ۸ دقیقه ای تا باب الرضا و صحن جامع رضوی دارد.
رستوران هتل آراد مشهد نیز باتهیه و پخت غذاهای ایرانی لذیذ و خوشمزه خود را به صورت منو انتخابی به میهمانان ارائه می دهد. کافی شاپ هتل آراد مشهد هم با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در اختیار شما عزیزان است. هر هتلی برای خود قواین و مقررات خاص خود را دارد. هتل آراد مشهد هم قوانین مربوطه را اینطور تعریف که است که ساعت ورود به هتل آراد مشهد ۱۴ بعداز ظهر و ساعت خروج و تحویل اتاق به هتل ساعت ۱۲ می باشد. لازم به ذکر است که اقامت میهمان خردسال در هتل آراد مشهد از کودکان کمتر ازپنج سال (حداکثر یک نفر) در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید. همچنین بهتر است به این نکته توجه شود که بعد از پرداخت هزینه هتل اینترنت رایگان و بصورت وای فای در اختیار مسافران محترم قرار می گیرد.

اماکن نزدیک هتل آراد مشهد


فاصله تا بازار رضا ۱۲ دقیقه پیاده (۰.۹۸ کیلومتر)
فاصله تا بست امام رضا(باب الرضا) ۱۳ دقیقه پیاده (۱.۰۸ کیلومتر)
فاصله تا بست شرقی صحن جامع رضوی ۱۴ دقیقه پیاده (۱.۲ کیلومتر)
فاصله تا بست امام جواد(باب الجواد) ۱۵ دقیقه پیاده (۱.۲۱ کیلومتر)
فاصله تا حرم امام رضا ۱۸ دقیقه پیاده (۱.۵ کیلومتر)
فاصله تا بست شیخ طوسی ۲۳ دقیقه پیاده (۱.۸۹ کیلومتر)
فاصله تا بست شیخ طبرسی ۲۳ دقیقه پیاده (۱.۹ کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد ۲۶ دقیقه با ماشین (۷.۵۴ کیلومتر)
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن مشهد ۱ ساعت ۸ دقیقه با ماشین (۴.۲۵ کیلومتر)
فاصله تا پارک ملت ۲ ساعت ۳۶ دقیقه با ماشین (۹.۴۵ کیلومتر)


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است