search
menu

هتل فندق امین کربلاییها مشهد

star_border star_border star_border star_border star

درباره هتل فندق امین کربلاییها

هتل فندق امین کربلاییها در بلوار طبرسی جنوبی، نوغان ۵ احداث شده است. این هتل دارای ساختمان نوساز و زیبایی است و خدمات خوبی به مهمانان ارائه می‌کند. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل فندق امین کربلاییها موقعیت مکانی آن است. با اقامت در فندق امین کربلاییها دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد خواهید داشت. مهم‌ترین جاذبه‌ شهر مشهد حرم مطهر امام رضا است که تنها ۵ دقیقه تا هتل فاصله دارد. جاذبه‌های متعدد دیگری نیز در شهر زیبای مشهد قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌تواند از آن‌ها بازدید کنید. مسجد گوهرشاد و موزه آستان قدس روی از جاذبه‌هایی هستند که توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند و به ترتیب ۱ و ۱.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. در هتل فندق امین کربلاییها اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل فندق امین کربلاییها

در هتل فندق امین کربلاییها امکانات مناسبی به مهمانان ارائه می‌شود. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است، در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. با استفاده از اینترنت داخل هتل می‌توانید به راحتی با دوستانتان در ارتباط باشید. عزیزانی که با خودروی شخصی به مشهد سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ داخل هتل استفاده کنند. فندق امین کربلاییها پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. هتل امین کربلاییها دارای آسانسور است و گزینه مناسبی برای اقامت سالمندان و کودکان به شمار می‌رود. از امکانات دیگر هتل می‌توان به لابی، کپسول آتش‌نشانی و دوربین مداربسته اشاره کرد. ناگفته نماند فاصله این هتل تا راه آهن و فرودگاه مشهد به ترتیب ۳ و ۱۰ کیلومتر است و با استفاده از تاکسی‌‌های اینترنتی به راحتی می‌توانید این مسیر را طی کنید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها

هتل فندق امین کربلاییها دارای واحدهای اقامتی ساده و راحتی است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های دوتخته است. امکانات رفاهی متنوعی داخل اتاق‌ها قرار گرفته تا اقامت راحتی را تجربه کنید. واحدهای این مجموعه دارای آشپزخانه و وسایل پخت‌و‌پز هستند و شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید، غذای موردنظرتان را تهیه کنید. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به یخچال، میز، صندلی، کولر گازی، سیستم گرمایش، تلویزیون و گیرنده دیجیتال اشاره کرد. سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود و مشمول پرداخت هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل

هتل فندق امین کربلاییها به دلیل موقعیت مکانی جذابش گزینه خوبی برای گردش در شهر مشهد به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به مراکز تاریخی و تفریحی مشهد خواهید داشت. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های مشهد بازدید نمایید. حرم مطهر امام رضا در نزدیکی هتل قرار دارد و هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید پیاده مسیر هتل تا حرم مطهر را طی کنید. باغ موزه نادری یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های مشهد است که تنها ۱.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

رستوران هتل

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای باکیفیت در رستوران هتل سرو می‌شود. البته رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای صرف غذا هستند. چلوکبابی رضا و رستوران قاسمی از رستوران‌های معروف نزدیک هتل هستند.

فاصله هتل فندق امین کربلاییها تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نادری: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه کوزه کنانی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مدرسه عباسقلی خان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد مشهد: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاروان‌سرای بابا قدرت: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است