search
menu

هتل علمدار مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل علمدار مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل علمدار مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل علمدار مشهد
امکانات رستوران هتل علمدار مشهد
امکانات هتل علمدار مشهد
دلایل انتخاب هتل علمدار مشهد
فاصله هتل علمدار مشهد تا اماکن و جاذبه های گردشگری ودیدنی نزدیک

درباره هتل علمدار مشهد


هتل آپارتمان علمدار، هتلی ۲ ستاره در شهر مشهد در استان خراسان رضوی است که در تیر ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. مسافران بسیاری به دلیل نزدیک بودن این هتل به حرم امام رضا آن را برای اقامت انتخاب می کنند. هتل علمدار مشهد به دلیل امکانات به روز و همچنین دسترسی راحتی که به جاهای دیدنی مشهد دارد مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر مقدس مشهد را داشته باشید، می توانید با اقامت در این هتل شیک و با کیفیت اوقات خوبی را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل علمدار مشهد


هتل علمدار مشهد(Alamdar Hotel) دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت رایگان در همه قسمت های هتل، لابی، آسانسور، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و کافی شاپ است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل علمدار مشهد


هتل علمدار مشهد ۴ طبقه بوده و دارای ۳۴ اتاق مدرن و مجهز به امکانات رفاهی از جمله مبلمان، تخت، موکت، پارکت، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، یخچال و تلویزیون ال سی دی است. همچنین اتاق های این هتل دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، حمام، سشوار ثابت، حوله، مسواک، خمیر دندان و دیگر ملزومات بهداشتی است. انواع اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته در طبقات مختلف این هتل وجود دارد. اقامت برای کودکان تا ۶ سال در این هتل رایگان است. ساعت تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ساعت ۱۲ است.

امکانات رستوران هتل علمدار مشهد


هتل علمدار مشهد دارای یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر برای صرف انواع غذا های متنوع و لذیذ و یک کافی شاپ مجهز به انواع نوشیدنی های سرد و گرم است که آماده پذیرایی از میهمانان عزیز بوده و ساعات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین رستوران این هتل با دارا بودن محیطی شیک و زیبا و پرسنلی مجرب و کارآزموده مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند.

امکانات هتل علمدار مشهد


پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. میهمانانی که هتل ۲ ستاره علمدار را برای اقامت خود در شهر مقدس مشهد انتخاب می کنند، می توانند از اینترنت رایگان و تلویزیون در لابی این هتل استفاده کنند. خدمات نظافت اتاق ها نیز در این هتل انجام می گیرد. هتل دارای صندوق امانات است که می توانید لوازم و اشیای گرانبهای خود را به آن سپرده و با خیال راحت به زیارت و تفریح بپردازید. رستوران مدرن این هتل با محیطی تمیز آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. هتل علمدار مشهد مجهز به نمازخانه بوده و مسافران عزیز می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا در این هتل خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد و سفر خوبی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل علمدار مشهد


نزدیک بودن به حرم امام رضا و دیگر جاهای دیدنی مشهد
تمیزی هتل و اتاق ها
امکانات رفاهی مدرن
قیمت مناسب
پرسنل مجرب و خوش برخورد

فاصله هتل علمدار مشهد تا اماکن و جاذبه های گردشگری ودیدنی نزدیک


فاصله هتل علمدار مشهد تا حرم امام رضا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل علمدار مشهد تا بازار رضا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل علمدار مشهد تا باغ ملی مشهد: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل علمدار مشهد تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۲ کیومتر
فاصله هتل علمدار مشهد تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل علمدار مشهد تا برج آلتون مشهد: ۳.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است