search
menu

هتل الغدیر مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الغدیر مشهد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل الغدیر مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل الغدیر مشهد


هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره و باسابقه مشهد به شمار می رود که تنها چند صد قدم با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. هتل الغدیر سال هاست که به عنوان یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم شناخته شده و به همت تجربه طولانی خود در عرصه هتلداری توانسته جایی در قلب مهمانان و زائران باز کند. این هتل را در نزدیکی باغ و آرامگاه نادرشاه پیدا می کنید.

موقعیت مکانی هتل


نزدیکی به حرم یکی از مزیت هایی است که با اقامت در Al-Ghadir Hotel از آن بهره مند می شوید چون ساختمان هتل تنها ۹۰۰ متر با حرم فاصله دارد و این مسافت را می توان در کم تر از ۱۰ دقیقه، آن هم پیاده طی کرد. نزدیکی به حرم یعنی نزدیکی به برخی از بناهای تاریخی و جاهای دیدنی مشهد مثل خانه تاریخی داروغه، بازار بزرگ، موزه مردم شناسی مشهد، باغ نادری، گنبد خشتی و ده ها بنای تاریخی دیگر که شما را به سفر در زمان می برند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل الغدیر در ۲ فاز و در سال های ۱۳۷۳ و ۱۳۸۴ به بهره برداری رسید و برای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش در دهه ۹۰ بازسازی شد. این هتل با داشتن امکاناتی مثل فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، تاکسی سرویس و رستوران میزبانی شایسته ای از مهمانان و زائران مشهد دارد. ضمن اینکه خدمات متنوعی ارائه می دهد و رفاه مهمانانش را در اولویت قرار داده است.

انواع واحدهای اقامتی هتل


هتل الغدیر مشهد به کسانی که بلیط هواپیما مشهد خریده اند و قصد رزرو این هتل را دارند، واحدهایی شامل سوئیت و آپارتمان ارائه می دهد که این آپارتمان ها یک خوابه ۳ نفره، ۲ خوابه ۴ نفره و یا ۲ خوابه ۵ نفره هستند و سوئیت هایش در ظرفیت های ۲ تا ۳ نفره ارائه می شوند. البته این هتل اتاق هایی ۲ تخته و ۳ تخته نیز جهت میزبانی منحصر به فرد از مهمانان دارد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی هتل الغدیر مشهد، چه سوئیت ها و اتاق هایش و چه آپارتمان هایش به گونه ای دکور شده اند که فضای خانه را برای مهمانان تداعی می کنند. این واحدها از نورگیری خوبی برخوردارند و لوازم رفاهی مدرنی در آن ها گنجانده شده است. آپارتمان های هتل الغدیر نشیمن مبله و آشپزخانه مجهزی دارند و از برخی از این واحدها چشم انداز زیبایی از باغ نادری پیداست. یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تهویه مطبوع، چای ساز، حمام، مبلمان، میز و لوازم بهداشتی از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها جای داده شده اند.

گزینه های صرف غذا


هتل الغدیر مشهد یک رستوران اصلی با چشم اندازی از باغ نادری دارد که در طبقه دوم هتل واقع شده و قابلیت میزبانی از ۴۰۰ نفر را دارد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی پیدا می شود. البته اگر هوس فست فود کردید، می توانید به رستوران فست فود هتل سر بزنید و انواع پیتزاها، کنتاکی و ساندویچ سفارش دهید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


این هتل با امکانات صوتی و تصویری که در تالار پذیرایی اش فراهم کرده، از جشن ها و مراسم های شما میزبانی می کند. تالار کوثر هتل الغدیر تا ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد. کسانی که بلیط هواپیما مشهد را با اهداف کاری و زیارت خریده باشند، می توانند همایش یا سمینار خود را در سالن های پیشرفته هتل برگزار کنند. برای اینکه در هتل الغدیر خستگی را از تن به در کنید، می توانید به استخر، سونا بخار و خشک و همچنین جکوزی هتل بروید و تجدید قوا کنید. خدمات تهیه بلیط، لاندری، کافی نت، خدمات تور، صرافی و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات و خدمات این هتل به شمار می روند.

دلایل انتخاب هتل


نزدیکی به حرم امام رضا (ع)
امکانات متنوع

فاصله هتل الغدیر مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ نادری: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر رضوی: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا گنبد خشتی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۱.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است